Gå til innhold

1 åring med bollesveis, pent eller mindre pent??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Minsten på 14 mnd skal klippe seg, forrige klipp blei "typisk guttekort", jeg funderer nå på om han skal få seg bollesveis, men er noget usikker.

Jeg har en liten og nett gutt, med lite (og selvfølgellig) pent ansikt, han har

lyst, tynnt hår uten noe form for fall.

Tips?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Som frisør fikk jeg min dose bolleklipp tildlig på 90-tallet.

Så spør du, svarer jeg at bolleklipp er ikke fint.

Mye finere med en vanlig kort guttesveis:-)

Skal de ha litt lengde på overhåret, så går det fint an uten den typiske bolleklippen.

Skrevet

Hehe.... husker bolleklippen fra 90-tallet.

Eldstegutten hadde som liten, bolleklipp en periode, han var jo sååå søt atte. (han er snart 12 år nå)

Jeg tenker oppklippet bollesveis altså, ikke sånn bokstavlig talt bollesveis med veldig markert kant. Håper frisøren forstår min elendige forklaring om vi går for bollesveis.

Skrevet

Jeg synes "bolleklipp" kan være kjempesøtt jeg. Tross alt er det en liten unge det er snakk om, og han får sjansen til en "gutteklipp" tidsnok, for ikke å si resten av livet, eller i hvert fall så lenge han har hår :)

Etter min smak er det altfor mange små gutter som "skamklippes". De hadde vært mye søtere med liiit mer hår enn hva de kanskje får ha. Men, smaken er som baken. Prøv noe nytt. Er du misfornøyd er det jo bare å klippe han litt til :)

Skrevet

PS: Jeg mente også oppklippet bollesveis, slik at også håret får litt fylde :)

Skrevet

Dotten

Er litt slik jeg tenker også, minsten er gutt nr 4 så vi har 3 med denne typiske guttesveisen :)

Jeg har "angst" mot maskinklippet-dønn-kort sveis :)

Skrevet

Da blir det jo noe annet, da tror jeg ikke du skal bruke ordet bolleklipp til frisøren, men heller forklare det uten å bruke "bolleklipp".

Skrevet

Jeg ville nok gått for typisk guttesveis, synes bollesveisen fort kan få gutta til å se litt rare ut:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...