unnsann Skrevet 3. august 2009 #1 Skrevet 3. august 2009 Hei. Lurer på om noen kan anbefale en 4-hjuling som ikke er for tung,dyr og som kan holde en stund til baby som kommer i okt. Har mye snø her om vinteren. Skal til Østersund til helgen og kjøpe vogn. Har jo tenkt på emmaljunga, men prisene e jo mildt sagt høye.. Dette var jo så vanskelig.
Anonym bruker Skrevet 3. august 2009 #2 Skrevet 3. august 2009 Har designet mye å si? Emm. City Cross vil jeg ambefale, selv om den er dyr. Og har du sett litt på Finn.no? De har jo mye bra der, og det er jo kanskje til halvparten av nypris. Så da trenger du kanskje bare å kjøpe City bagen om ikke den medfølger? Det er jo ikke så kjempe god plass til vognpose eller noe sånt i city bagen. Men jeg kledde bare godt på gutten min (jan-baby) og hadde en dune og et "pynte-teppe" over dyna, og det var mer enn varmt nok Ellers så vil jeg jo og ambefale Simo sin vogn. Eneste minuset er vel at den er så tung, ellers er den bare helt suuuper! Jeg måtte bytte til Emmaljunga pga vekten på Simo... Men Simoen sin kjørecomfort er uten tvil bedre enn Emm. Håper dette hjelper litt... Det er jo et hav av barnevogner å velge mellom, håper du kommer fram til et og blir fornøyd med valget ditt!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå