Gå til innhold

går det AN? :) tror jeg har diktet opp mitt eget jentenavn, huff!

Anbefalte innlegg

kom plutselig på et navn som jeg selv syns var fint og spesielt - på en jente - forsøker å komme på alternativer til førstevalget vårt, som dessverre blir mer pop't for hver dag. :)

satt og lekte meg med blomsternavn, og var kommet til Nesle hihi, men plutselig så datt navnet Tesla ned i hodet mitt, og det har blitt sittende gitt...

nikola tesla var jo fysiker, og min mann og jeg er ingeniører begge to, så det blir jo litt vittig/corny, men pytt pytt...

og tør ikke TENKE på hva foreldrene våre vil si!

(tenkte ikke på bandet Tesla før lenge etterpå, men de rocker jo bra, så det er ingen hindring!)

men jo MER jeg tenker på det, jo bedre liker jeg det! er jeg helt teit eller???

Fortsetter under...

Det er et navn jeg ikke kunne tenkt meg å valgt selv, men jeg er veldig for at ikke alle skal hete det samme her i denne verden, så hvorfor ikke!

Det er absolutt ikke det styggeste jeg har hørt at folk har kalt barna sine... :)

Kan tenke meg at Tesla faktisk blir finere og finere jo mer man sier det.

Er det ingen som heter det fra før?

det er nettopp det jeg synes, at det blir finere og finere hver gang jeg tenker på det! og mannen er enig i at det er tøft...

vi tenkte egentlig på Selma, så det ligner jo til og med litt, kanskje derfor vi liker det. :) men jeg er også for at ikke alle skal hete det samme, så jeg må innrømme at jeg skyr Selma litt nå som det blir mer pop't... håper ikke folk bare tror vi stavet Vesla feil, da! hvis det nå blir noe av dette navnet, det kan fort forandre seg.

iflg ssb er det mindre enn tre, både kvinner og menn...

jeg liker det i hvert fall bedre og bedre...får ha det på listen i hvert fall. :)

Annonse

hihihi ja det var det da...

på den andre siden er det jo ikke så mange navn som slipper unna sånt da, barn er veeeeldig kreative mht erting :) og å tusle er tross alt ikke det verste - min mor heter Lise til mellomnavn og der ble det mye fise-riming, hun blir fremdeles ergerlig hvis vi nevner det ;)

tusen takk for tilbakemeldinger alle sammen, var litt redd for at alle bare skulle himle med øynene, men kanskje det ikke var så dumt likevel? :) får ha det på listen så får vi se om det er en liten Tesla som kommer ut :)

ha en flott dag alle sammen! (det er morgen nå her jeg bor, hehe)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...