Gå til innhold

trenger forslag til dobbeltnavn med selmer.. =)

Anbefalte innlegg

Hei. Er ikke engang gravid enda, men har allerede begynt og tenke på navn nå so vi offisielt er prøvere. Siste jeg gikk gravid hadde vi masse guttenavn på lur, for vi var skråsikre på at det ble gutt... Det blei jo da jente.. =P hu har dobbeltnavn og nå har vi jo bare jentenavn på lager, og vil ikke brenne oss på det igjen :) kom over selmer her m dagen og falt litt for det, men vil gjerne ha dobbeltnavn ettersom søsteren har det... Hun går under Liva :) synes de navnene passer sammen.... eller ? kanskje jeg er helt på jordet..=) takk for svar :)

Fortsetter under...

Annonse

• 2 uker senere...

Selmer er et sterkt og litt uvanlig fornavn (er langt mer vanlig som etternavn). Jeg synes at å kombinere et navn som Selmer med poppisnavn som Elias blir helt feil, det ødelegger alt, blir litt sånn "vi ville gjerne ha et spesielt navn, men turde ikke helt, så vi safet med Elias"... Enten bør Selmer stå alene, eller med et litt mindre populært navn - min mening! Hva med:

Selmer Johan

Selmer Olai

Selmer Nikolai

Selmer Olaves

Selmer Lorang

Selmer Martinius

Kult navn Selmer! Kjenner en som heter Helmer... Jeg syns Selmer er aller finest alene,men om dere skal ha dobbeltnavn syns jeg disse passet.

Også enig i at dere gjerne kan være litt tøffe og ikke velge de aller mest safe navnene til Selmer.

Selmer Johannes-Det jeg tenkte med det samme jeg leste overskriften

Selmer Olaus-syns jeg var et bra forslag

Selmer Nikolaus-kanskje litt langt, men fint.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...