Gå til innhold

11 fullgåtte uker i dag:D

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tiden går fort! Har første legetime om en uke, da er jeg 12 fullgåtte uker. Håper alt er som det skal:) Føler meg egentlig ikke noe spesielt gravid, har ømme brystvorter, kanskje fått litt større mage (spiser mer), og er mer trøtt. Ellers er jeg i fin form, og lykkelig er jeg for det. Men jeg gruer meg litt til den første kontrollen, flere som føler/følte det slik?? Er bare litt redd for at ting ikke er slik som de skal være... Men det går vel bra:) Krysser fingrene, og håper på det beste:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Et spørsmål til... Får man vite på den første kontrollen sånn cirka når man har termin? Eller går man etter mensterminen helt fram til UL ?

Skrevet

Da er vi omtrent like langt, jeg er 11+2:) Var til tidlig UL da jeg var 10+2, og det viser seg at det er tvillinger på vei. Jeg har vært forferdelig kvalm og uggen siden uke 5/6, og jeg er så lei av det, utrolig slitsomt. Har ikke sykemeldt meg, men igår trodde jeg at jeg hadde feber og svineinfluensa på vei, så holdt meg hjemme fra jobb idag...Heldig du som er i fin form!

Jeg var også veldig nervøs for hva ultralyden skulle vise, og det er en veldig lettelse å se hjerte (ne) slå som de skal:) Man tror det liksom ikke før man ser det. Hvis du ikke har hatt noen blødninger eller kramper så er nok alt i skjønneste orden:)

Skrevet

Oi oi oi, tvillinger? Så artig da:) Det må være spesielt å tenke på, at det er ikke bare en, men faktisk to stk der inne!!:D Er det dine første, eller har du barn fra før?:)

Skrevet

Det er litt skremmende å tenke på enda...;) Bekymrer meg egentlig ikke for når de er kommet - mer hvordan kroppen kommer til å takle graviditeten.

Det er våre første - skulle egentlig ha vårt 4. IVF forsøk i neste uke, men klarte det på egenhånd. Et lite mirakel:)

Skrevet

Hei februar_2010!

Jeg er 11+1 i dag :) Har det også som deg..ømme bryster, litt oppblåst mage og noe trøtt innimellom.. Ellers kjenner jeg ikke så mye..

Var på UL hos gyn da jeg var 9+4 og fikk se nurket og hjertet som slo, så det må jo være noe inni der nå :)

Skal på første svangerskapskontroll hos legen i midten av august.

Foreløpig termin 23.februar.

Skrevet

Hei!

Her er vi mange som har ca samme termin!

Jeg er 11+5 og er kjempe nervøs for ul på mandag, 10.August!!!

Så hjerte slå i uke 7, men føler meg ikke så veldig gravid!

Ømme pupper, som jeg sjekker hver dag..klemmer og styrer, tydelige blodårer..., litt oppblåst og ser tydelig en liten babybump på kvelden,litt strekk i magen i blant.

Ellers, så har trøttheten avtatt litt og jeg føler meg bra.

Gleder meg enormt til å se den lille og se mannen min sin reaksjon:)

Sjekker også nakkefold, men bekymrer meg ikke så mye for det, da det er så sjelden noe galt.

Vi prøvde så lenge, at nå må det bare går vår vei!! Ikke sant, Egget?

Skrevet

februar baby!

Klart det går vår vei nå!!! :) Så lenge vi ikke har noen blødninger eller smerter tenker jeg bare at vi er superheldige som slipper slitsomme svangerskapssymptomer ;)

Skrevet

Så bra at dere klarte det uten hjelp da:) Også to stk da når det først skulle skje:) Dobbel lykke:)

Jeg har foreløpig termin 24.februar:) Er bare glad jeg foreløpig har sluppet unna kvalmen jeg, den tror jeg må være verst!:P Håper den ikke kommer senere!

Skrevet

Sannsynligvis kommer ikke kvalmen nå som vi snart er ferdig med 1.tri..men, man vet jo aldri.. :) *krysser fingrene for at vi slipper unna*

Skrevet

Krysser ivei her også ;)

Skrevet

10+6 idag. Skal til tidlig ul i neste uke. Har et sterkt behov for å høre fosterlyden nå kjenner jeg. Jeg vil bare vite at alt er bra. Heldigvis får jeg også se fosteret :-)

Prøver å la være å fokusere på kvalmen å tenke positivt. Lettere noen dager enn andre. Ellers er jeg fortsatt veldig trøtt og har ømme pupper. Men siden de allerede har begynt å vokse er det vel kanskje ikke så rart.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...