Snurri Skrevet 3. august 2009 #1 Skrevet 3. august 2009 Hei alle likesinnede:-) Jeg var på Nordica og ble insiminert 20.07. testet i går negativt på 13 dag. Men er i tvil på om det kanskje kan ha lykkes likevel. Er kvalm og spydde pluttselig i går formiddag. Vondt i bryster og hoven i leggene. Kjempe trøtt. Det kan jo selvsagt hende at jeg rett og slett er blitt syk. Men jeg håper. Noen som har erfart å teste negativt så sent for så å være gravid likevell? Mensen er jo ikke kommet så jeg øyner et håp. Kanskje jeg bare ønsker dette for sterkt og at kroppen lurer meg. Det er jo merkelig å ha svangerskaps symtomer og likevell teste negativt?
snuffe Skrevet 3. august 2009 #2 Skrevet 3. august 2009 Ble du inseminert eller hadde ivf-egginnsett? Ved inseminasjon er jo ikke befruktningstidspunktet fullt like sikkert som ved ivf. Ved inseminasjon sier de vel stort sett at man skal teste fjorten dager etterpå.
Snurri Skrevet 3. august 2009 Forfatter #3 Skrevet 3. august 2009 Huff skrev feil, Jeg ble insiminert. er klar over at de sier du kan måle deg 14 dager etter ins, men lurte på om folk hadde erfaringer med at testen ikke slo ut før enda senere en 14 dager. testet som sagt i går dag 13 og det var negativt. prøver å vente med ny test til i morgen dag 15.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå