Stolt mamma! Skrevet 3. august 2009 #1 Skrevet 3. august 2009 Sko hatt mensen i dag - men den har ikke komt. Tok en billigtest i går - negativ. Tok 2 nye billigtester i dag - så en veldig veldig svaaaak strek på begge to...... Har vert gravid 5ganger før (mistet 4ganger) og alle de gangene har jeg testet positivt 3-4dager før eg sko ha mensen. Men i dag va det altså antydning til positivt test.. Så til spørsmålet mitt - kan eg stole på disse billig testene?????? Ska kjøpe en digital test i dag for å ver på den sikre siden... Off..... Dette ble jo bare rot..... E litt på tuppa her...
Lykkeli & gla ♥ jentene mine ♥ Skrevet 3. august 2009 #2 Skrevet 3. august 2009 Oi- så spennende=) Hvor gammel er babyen din nå? Nå vet jeg ikke helt hva du mener med billigtester, men jeg testet meg ihvertfall ikke med noen digitaltest forrige gang, bare med de "vanlige" testene man får kjøpt på apoteket....En strek er en strek- det er svært sjelden de er falsk positive har jeg hørt (falsk neg er mer vanlig). Så jeg tror du er gravid jeg gitt- hipp hurra og lykke til=) Er du veldig usikker ville jeg ventet et par dager, og sett om streken er mer tydelig da..
Stolt mamma! Skrevet 3. august 2009 Forfatter #3 Skrevet 3. august 2009 Takk for svar! Gutten min nærmer seg 10mnd. Billigtestene jeg har har jeg kjøpt på nettet - det e sånne strimler... Vente med å teste?? E du gal????;-) Må nok ut å kjøpe en digital test i dag!
Lykkeli & gla ♥ jentene mine ♥ Skrevet 3. august 2009 #4 Skrevet 3. august 2009 haha- jeg skjønner;) Jenta mi er også straks 10 mnd- men har ikke lyst på to såpass tette jeg da;) Du får ha lykke til og tvi tvi!
Sunnybeach4gull :) Skrevet 3. august 2009 #5 Skrevet 3. august 2009 Heia! Billigtesten har samme sensitivitet som clearblue ;-) Æ testa 6 daga før ikm med ettermidagsurin og billigstrimmel sist gang ;-) Gratulere så mye med graviditet! :-) Æ har sjøl ikm om nån daga, e så spennanes!! Trist å høre at du har habituell abort, d har æ å :-( Håpe dm vet koffer du miste å at du evnt kan få gjort tiltak allerede nu :-) Lykke til så mye!! ;-)
Stolt mamma! Skrevet 3. august 2009 Forfatter #6 Skrevet 3. august 2009 Den digitale testen lyste - Ikke gravid..... :-( Sååååå skuffet! Dum så jeg er tok jeg samtidlig en til av de billig testene jeg har liggende - å der kom 2 streker opp igjen(riktignok var det en svak strek..). Hm.... Eg får vel smøre meg med tålmodighet og heller vente noen dager å ta ny test da - vist ikke mensen har komt.
Elsker jenta si<3 Skrevet 3. august 2009 #7 Skrevet 3. august 2009 Huff,så kjedelig da!Håper at den neste testen lyyser POSITIV! Lykke til!!! Selv skal jeg vente til jeg er ferdig med sykepleien om 3 år,før det blir noen ny,jenta mi er 10 måneder.
...♥... Skrevet 4. august 2009 #8 Skrevet 4. august 2009 Oi! Massemasse lykke til!!) Jeg har også fryktelig lyst på en til om ikke så veldig lenge, men det spørs om vi venter noen år enda...kanskje... Vesla her er straks 11 mnd..
Stolt mamma! Skrevet 4. august 2009 Forfatter #9 Skrevet 4. august 2009 Takk for det. Men det ser dårlig ut - det samme skjedde i morges. Den digitale testen va negativ og strimmel-testen va svak svak positiv... Å nå er jeg jo 1 dag over ikm. Så testen burde vert positiv. Jaja - får bare bite det i meg og satse på at me lykkes neste periode!:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå