ღ askepott ღ Skrevet 3. august 2009 #1 Skrevet 3. august 2009 Vi hadde sex torsdagskveld... Men jeg hostet litt når vi var ferdige, og der kom 'alle' rakkarne ut igjen når jeg låg med puta under rumpa. Nice;) Jeg måtte reise vekk på fredag morgen, og fikk litt el-slim på fredagskvelden. Det fortsatte på lørdagen. På søndag var det 'tørt', og jeg kom hjem og vi hadde sex med en gang jeg kom hjem i går, over midnatt... Uff, kan det være at vinduet med mulighet ble lukket!!! Er så lei av venting, uromantisk sex og bare være baby-syyyyyk ;( *snufs, snufs*
Bumblebeee Skrevet 3. august 2009 #2 Skrevet 3. august 2009 Høres ut som dere traff ganske bra synes jeg. Alle "rakkarne" kom nok ikke ut igjen, de skytes ganske langt oppi der. Har lest en artikkel om at det ikke er bevist noen effekt av å ligge med rompa høyt. De sømte nok ivei ja Og hvis det var tørt søndagen og dere hadde sex traff dere sannsynligvis rett på egget. Og det sies jo at det beste er sex FØR eggløsningen, slik at torsdag hørtes perfekt ut. Det er iallefall sånn jeg oppfatter det. Høres meget bra ut! Lykke til!
ღ askepott ღ Skrevet 3. august 2009 Forfatter #3 Skrevet 3. august 2009 oh, håååper det altså nå ble dagen min bedre, hehe
Dotten Skrevet 3. august 2009 #4 Skrevet 3. august 2009 Tror nok også dere kan ha truffet ganske bra Nå har ikke jeg sjekket EL med tester mer enn et par ganger, men siste pp hadde jeg EL-slim noen dager FØR jeg testet positivt på EL (altså var jeg "tørr" igjen før jeg testet positivt), og på pakken til CB-EL-tester så står da at man bør ha sex ca inne 48 timer etter positiv test om jeg husker rett! Så dere har nok hatt sex før EL og som det skrives over her, så har dere kanskje akkurat møtt på egget Kan godt ta en runde i sengehalmen i dag også, for sikkerhetsskyld Kos dere! Lykke til
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå