kmne+ida+sara Skrevet 3. august 2009 #1 Skrevet 3. august 2009 Hei, Vi prøver å bli gravid med 2.mann. De siste dagene (etter mye sex og EL) har jeg vært så vanvittig svimmel og litt uvel. Er det noen andre som har vært svimle i svangerskapet? Jeg var det nemlig ikke med 1.mann. Vi håper at det er et tegn - er for tidlig å teste enda...
Ate,mor til gutt nr3;-) Skrevet 3. august 2009 #2 Skrevet 3. august 2009 Jeg har vær svimmel hele svangerskapet så langt....bynte vel i uke 3-4 og nå er jeg i uke 9+0...Lykke til kansje det sitter en spire der...
kmne+ida+sara Skrevet 4. august 2009 Forfatter #3 Skrevet 4. august 2009 Tusen takk! Ja vi håper, våknet litt kvalm i dag, så vi får håpe enda litt mer! Spiretanker mottas med takk!
freia *overtid* Skrevet 4. august 2009 #4 Skrevet 4. august 2009 Kanskje du trenger litt jern, at det er derfor du er svimmel?? Det har ihvertfall hjelpt på svimmelheten min;-))
kmne+ida+sara Skrevet 4. august 2009 Forfatter #5 Skrevet 4. august 2009 Takk for tipset - jeg er blodgiver til vanlig, så tror ikke det er det egentlig. Men hvis testen er negativ, så får jeg ta en sjekk av blodlageret. Takk!
:) :) :) Skrevet 5. august 2009 #6 Skrevet 5. august 2009 Hei! Ja, jeg har også vært mye, mye svimmel helt siden ca. 3 dager etter EL. (tok clearblue sin eggløsningstest som viste positiv). Er fremdeles svimmel nå, og det er 9 dager siden EL. Håper det er et tegn!! Har også vært trøttere på kveldene, men det kan være noe eg innbiller meg også, siden jeg vet at det kan være et tegn. Hvor tidlig vil du prøve å teste? Må man vente til 4. dager før forventet menstruasjon? (Leste på Clearblue sine tester).
Tre tette! *07+10+11* Skrevet 5. august 2009 #7 Skrevet 5. august 2009 Svimelhet er helt vanlig i et svangerskap! Det er fordi man får økt blodprosent. Babyen skal jo også ha blod:) Jeg var mye svimel når jeg skulle ha sønnen min.. Spesielt de tre første mnd.. Lykke til:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå