Gå til innhold

En nettside hvor de solgte sånne "dunsko" til barn som ikke kan gå enda..? Noen som vet?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg leste et innlegg her tidligere (for maange måneder siden) angående sånne sko/støvler. I et slags dynejakke-stoff. Lille snuppa skal begynne i barnehagen nå om to uker og er bare 9 måneder. Hun går ikke, bare krabber og reiser seg, og da må jo disse skoene være supre ute.

Fortsetter under...

Skrevet

Nå er det mulig jeg ikke har fått med meg et eller annet.... Men disse stonz skoene... Hvordan kan de gå fra 0-9 mnd og 1-3 år?

Jeg bare tenker at et par sko til en/ei på ett år, vil jo være en helt annen skostr enn ett til 3 åringer?

Så hvordan kan de brukes fra 1-3 år?

Men nok engang... Her må det være noe jeg ikke har fått med meg :)

Skrevet

Heisann:)

Jeg kjøpte sånne på cubus jeg..altså ikke med like kult design. Men de er vann og vindtette.Det er jo det viktigste. De er helt enfarget, og ser ut som dunsokker...bare med sånnt regnstoff utenpå. og foret inni.

Har hørt at reima har sånne og.

Men er sikkert ikke lenge før mini her trenger ordentlige sko, så jeg legger eller mer penger i ordentlig sko en dag:)

Skrevet

Tusen takk, ja, det var Stonz jeg tenkte på:-)

Lille snuppa skal begynne i barnehagen neste mandag, og kan ikke gå enda (bare 9 måneder gammel), og da er jo disse såå kjempekjekke da:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...