Tullemor1 & Gullemitt :-) Skrevet 3. august 2009 #1 Skrevet 3. august 2009 Først.. poden er nå 7 mnd og han får mme.. må jeg koke vannet før jeg tar i pulveret eller kan jeg ta kaldt/varmt? vann fra springen og i mikro? Må jeg ta å vaske flaskene i oppvaskmaskin eller kan jeg bare vaske dem i zalovann og skylle godt?
Sunnybeach4gull :) Skrevet 3. august 2009 #2 Skrevet 3. august 2009 Heia :-) Du kan fint ta kaldt vann fra springen ja og i mikroen, men aldri lunka/varmt vann fra springen :-) Æ bruke ta kaldt vann i vannkokern å sette dn på i ca 15-20 sekunda, å da e vannet helt perfekt varmt ;-) Om du får dm helt rein e d jo ikke nåt galt i å vaske dm for hånd, men æ bruke ta en runde med børsten og zalo før dm går i oppvaskmaskin på 70 grader ;-) Ha en fin dag :-)
Tullemor1 & Gullemitt :-) Skrevet 3. august 2009 Forfatter #3 Skrevet 3. august 2009 Oki, så bra... Men vi er en del på farten om dagen og da er det ikke alltid like lett med vannkoker eller micro.. kan jeg ta bare ta varmt vann til grøten?
Sjørøveren&Brumlen Skrevet 3. august 2009 #5 Skrevet 3. august 2009 man skal ALDRI ta lunkent / varmt vatn fra springen til verken matlaging, grøt eller mme pga det kan ta med seg bakterier som ligger i varmtvannstanken og i rørene..
Tullemor1 & Gullemitt :-) Skrevet 3. august 2009 Forfatter #6 Skrevet 3. august 2009 oki... tar m en termos.. takk ))
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå