Blomstersara Skrevet 2. august 2009 #1 Skrevet 2. august 2009 Navnet er Gulløv. Det er et jentenavn hvis noen lurte. Får opp at 1-3 personer heter dette i Norge. Jeg syns det ble fint etter å ha smakt litt på det. Spent på å høre hva dere syns. ??
Aini Skrevet 2. august 2009 #3 Skrevet 2. august 2009 Så et annet navn. Anda, et guttenavn(altså vertfall den ungen som het det var en gutt)
prebs Skrevet 3. august 2009 #5 Skrevet 3. august 2009 Nei, likte ikke Gulløv - høres ut som navn fra et eventyr, som Tornerose og Askepott. Anda var forferdelig - kvakk, kvakk, liksom.
Rampongi Skrevet 3. august 2009 #6 Skrevet 3. august 2009 hm. Anda og Gulløv var veldig nye for meg og ikke minst litt rare, men hvorfor ikke. Gulløv minner meg om Tølløv (gutt), men jeg liker heller slike navn enn de poppisnavna, så som sagt, hvorfor ikke,.
Blomstersara Skrevet 4. august 2009 Forfatter #7 Skrevet 4. august 2009 Anda er da et idiotisk navn å kalle en gutt! Hehe... A-ending skulle da tilsi at det er et jentenavn i mange land... Og det er en ikke så spesielt smart fugl han har fått navnet til. Gulløv kommer visst fra Gullaug, og har blitt til som en dialektform av Gullaug.
mamsen=) Skrevet 5. august 2009 #8 Skrevet 5. august 2009 Gulløv var litt spesielt.. huff stakkar tenk på kallenavn hun vil få da; Gullrøv! (hverfall på min dialekt!)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå