Gå til innhold

Kinesisk fødselskart

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ser at det finnes 2 helt ulike kart.. det jeg finner her inne på BIM sier en ting og det som jeg finner inne på babyverden sier en annen ting.. altså iflg BIM sitt kart blir det gutt og iflg babyverden blir det jente... jeg har sett på det på babyverden før, det sa gutt begge gnagene jeg gikk gravid,og gutter ble det.. Nå sier det jente...

Men hvorfor er de ikke like? Skal det ikke egentlig strengt tatt bare finnes en versjon av det kartet da???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dette har jeg lurt på også...! Får ikke sjekket med datteren min, for jeg var 17 år når jeg ble gravid med henne.... Hvem kart er riktig, liksom?? Får gutt på den ene og jente på den andre jeg også....

Skrevet

Det samme med meg! blir forrvirret av mindre:) Det samme med utregning av hvor mange uker/dager jeg er på vei. På bim er jeg en dag etter babyverden...

Hadde jo ikke gjort noe om det stemte med hverandre...

Skrevet

Jeg får samme resultat på begge to, jente:) Er ikke meg imot om det skulle stemme:)

Skrevet

hvor finner dere dette kinesiske kartet??

Skrevet

Vært inne å sjekket på meg nå og på begge stedene sier dem jente;-) Blir spennende dette da å se om ca 7-8mnd haha...håper det stemmer da siden vi har to gutter fra før.

Skrevet

Stemmer ikke på meg da ! Har vært å sett på begge fødselskartene, og begge viser gutt..mens jeg nå vet at jeg venter jente.

Rezia (uke 28+5)

Skrevet

Hos meg og blir det forskjellig.. Jente på bim og gutt på babyverden.. Håper bim har rett,har en gutt fra før. Men blir kjekt samme hva det blir :-)

Skrevet

Nå har jeg sjekket på babyverden, og i følge den skal mine to barn til nå være jente først, så gutt, og det stemmer:) babyen i magen nå skal være en jente:)

Artig med slike greier, men det blir som det blir uansett;-)

Skrevet

Sjekket på bim også, og fikk akkurat samme resultat;-)

Skrevet

jeg holder meg til babyverden sitt, det stemte på førstemann så håper det stemmer på nr 2=)

Skrevet

Hei.

Jeg la merke til at fødselkartet på babyverden skal man regne ut fra morens alder da barnet ble UNNFANGET.. på det andre jeg har sett skal man se på alderen på moren da barnet blir FØDT!

kanskje detta kan ha noe å si på flere....hmm... men uansett hva kartet sier så har du uansett like stor sjans for gutt som jente..altså 50/50 etter mine beregninger;) morro allikevel da

Skrevet

I dag tok jeg pendelstesten (se innlegg på skravle) og jammen fikk jeg akkurat samme resultat som kineseren...

;-)

(men det blir som det blir)

Skrevet

Jente på begge kartene....spennende om det stemmer!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...