lille_Harepus Skrevet 2. august 2009 #1 Skrevet 2. august 2009 Imorgen tidlig kan jeg teste! (tidlig, 4 dager før ikm). Tror ikke jeg kommer til å få sove i natt. hvet det er tidlig, men er kjempe spent! Fikk en svak skyggestrek på Cb igår, Hvet det er ALT for tidlig og sikkert bare min innbildning.. Huff, får vondt i magen av dette... Ønsker så utrolig høyt! dagene går så sakte...
Mamma`n til Ole Kristian Skrevet 2. august 2009 #3 Skrevet 2. august 2009 Ønsker deg lykke til:) Jeg har også IKM på torsdag, håper jeg greier og holde meg med testing frem til det:) Har du en god mavefølelse eller....... Klem fra
lille_Harepus Skrevet 2. august 2009 Forfatter #4 Skrevet 2. august 2009 har en god mavefølelse, men tørr ikke stole på det før jeg får en positv cb test. æsj, jeg sa når vi begynte å prøve å få barn at jeg ikke skulle teste før ikm, men herre* så vanskelig det er!
Va9lje Skrevet 2. august 2009 #5 Skrevet 2. august 2009 Masse lykke til!! Skal teste i morgen jeg også..da er jeg 3 dager over ikm, har ikke testet noe denne månden så dette blir spennende:-) Håper det viser seg å være en lite spire i magen din!!
Va9lje Skrevet 3. august 2009 #6 Skrevet 3. august 2009 Hvordan gikk det med testinga til marran i dag? Jeg fikk negativ test jeg da, men har ikke fått mensen enda så da er det vel ennå håp...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå