Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

hei.. da prøver jeg meg her på siden ;)

jeg er en jente på 23 år, som blir gal!! hehe jeg og min samboer prøver og prøver.. blir ikke gravid. Legen mistenker endometriose.. men det prøver jeg å skyve til siden.

Men nå skal dere høre en snodig sak :

den 20-24 fikk jeg "tante". lite med blødning, og plutselg veldig mye..

pleier å VOLDSOMME mens smerter.. men nå var det så og si ingenting, samme forrige mens..

nå i noen dager (begynte i slutten av juli) rett etter "tante" fikk jeg murringer i magen, stikking i lysken i går og i dag. ikke kvalm, ikke ømme pupper, bare en svak pressing i puppene, men ikke lenger enn 2 sek.

er følsom for tiden.. små smerter under sex.. og hoven nederst i magen.. tatt tester, men de er neg. prøver å snakke med legen, men er kke den mest serriøste legen.. og blåser mg bare vekk. litt følsom på lukter, men sikkert bare psykisk. prøver ikke å tenke noe serlig på å bli gravid.. men er redd for at alt dette er bare psykisk eller bare eggløsning.. har ikke regelmessig mens, eller eggløsning. ikke matlyst. prøver å presse i meg mat¨, men er jg heldig får jeg spist 1-2 ganger om dagen. men når je først spiser er det mye!

mye tørdt for tiden og må tisse litt oftere enn før..

blir gal jeg.. er hos legen ofte og tar pøver heletiden.. men samme svartet hele tiden..

men er nesten sikker på at dette er bare oppi hodet mitt.. men nå har en en liten følelse at noe kanskje er på gang, ellers er det bare EL.

merker det stikker nederst i magen nå som jeg skriver.. jaja får kjøpe enda en test i morgen.. hehe ;)

noen som har opplevd det samme.. non som har en ide`om hva dete kan være..

håpeull bettyboop ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...