Gå til innhold

Er det bare jeg som stresser med dette?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei,

Jeg pleier alltid vente 20-30 minutter etter lillebass har spist lunsj før vi drar noe sted/soving etc.

Vil jo at hun skal få sjansen til å gå på do...(noe hun som regel alltid gjør da)

Føler at jeg stresser litt med dette ..og at vi innretter oss veldig etter sånne ting.. hmm

Noen som vil kommentere dette?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei det synes jeg er helt ok-!! Jeg pleier å være hjemme i 11 tida ( formiddag ) får da skal snuppa sove og det gjør hun best i egen seng- det kan jo bli stress ja- men hun sover så mye bedre og dagen blir bedre totalt sett så det som jeg synes er viktig det må en jo bare fortsette med så lenge som mulig. Lurer på åssen det skal gå i bhg med soving for eks. /og når de først har parkdressen på seg og leker ute og basjer da- er det noen som legger merke til dette eller risikerer de da og gå med det 2-3 timer??

Skrevet

Til HI: Hvis du vet at omtrent hver eneste dag så bæsjer hun etter lunsj, så skjønner jeg at du vil vente litt. Men her er det så varierende, at det bryr vi oss ikke om. Han bæsjer aldri når han sitter, og en bæsjebleie ute på tur fikses lett.

Har hatt gutten i bhg 1 år, og aldri opplevd sår stump (noe han får hvis bæsjen er for lenge i bleia). Hender en gang i blant at han har bæsj i bleia når jeg henter han, men det kan ikke ha vært lenge siden, siden stumpen ikke er rød når vi da skifter.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...