Gå til innhold

Redd

* * felicia**

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

kjempelykke til!!:)

jeg mista selv for 4år siden.. er gravid nå i uke 19:)

jeg var kjempenervøs på 1ste kontroll.. var i uke 5,7,9.. i uke 7 kunne vi fortsatt ikke se noe.. annet enn en forstørret livmor.. så jeg ble veldig veldig nervøs.. og legen skrev et skriv om mulig abort.. men så... i uke 9<3 der så vi bittelille bebisen<3<3<3 så overlykkelig tror jeg aldri jeg har vært før.. gråt i strie strømmer av glede:D

jeg får kontroll hver 3uke med ul grunnet den forrige aborten.. så jeg får en betryggelse ganske så ofte..men nå er legen min på ferie.. frem til den 24.. har ikke vært der siden uke 16.. kjenner jeg begynner å bi nervøs igjen.. vet ikke om det kommer til å gi seg iløpet av graviditeten..men håper på det.. uansett.. lykke til:)

Tusen takk for svar alle sammen. Hjelper alltid med litt støtte!

I følge mine beregninger var jeg 7+1 i dag - testet positivt for 3 uker siden. Men litt usikker på siste mens osv. Ble satt tilbake til uke 6, men kunne se det lille hjertet slå. :)

Så på den ene siden er jeg veldig glad over at hjertet slår (hurra), på den annen side er jeg litt nervøs fordi det så litt mindre ut enn det burde.

Tror jeg er mest glad egentlig.

Ny kontroll UL om 2 uker. Har gjort det geniale trekk å bli henvist til privat gynekolog klinikk i stedenfor sykehus. Tror jeg vil bli godt fulgt opp.

Annonse

håpar det gjekk bra. Eg var på tidlig UL i går, 8+4. Kunne ikkje sjå anna enn ein liten klump med hjerte frekvens. 3 veker til vi kan vita noko som helst om denne er frisk. veldig redd. Svangerskapsavbrudd veke 20 i jjanuar 2009, turner syndrom. Dei seier det er liten sjanse, bitteliten. Eg er likevel kjempe redd. Tenk om eg ikkje får behalda denne heller.......

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...