Gå til innhold

Uke 32 jentene

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har ikke IKM før på søndag og det er leeeenge det....

Da er vi også på ferie med mine foreldre så jeg har sneket ned en CB test i vesken og et nytt glass til prøven så får vi nå se hva som skjer. Jeg tror nok det blir en billigtest på torsdag ja :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg var så spent rundt EL, og kjente hele tiden etter uregelmessigheter med kroppen.

Dette har gått over. Jeg tenker ikke lenger på EL, IKM eller TR. Men, dette kan ha noe med at vi gifter oss på lørdag. Er bare stress dagen lang nå. Får jeg TR, så får jeg TR. Bare så kjedelig at hvis jeg ikke er gravid så kommer kanskje TR på bryllupsnatten... Ikke akkurat morsomt det, men det er da mye annet moro man kan finne på. Min kjære tar det som det kommer han også.

Jeg ble spådd å bli gravid i oktober med en liten gutt. Huff, jeg ønsker å bli gravid før det. Men, jeg skal jo ikke klage - jeg er jo bare i 1 pp. Men jeg er så veldig veldig utålmodig når jeg driver med ting.

Vet ikke engang om jeg kommer til å kjøpe meg en test. Kjenner at jeg ikke bryr meg. Det er ingen god følelse. Jeg vil være spent, spent på CB testen, spent på bryllupet, men kjenner bare følelsen av stress og mas. Er inne i en deppa periode skjønner jeg. Har noen av de iblandt. Da verden bare kjennes som et tungt sted hvor jeg ikke egentlig vil være :(

Skrevet

Kjære vårbarnet!

Jeg forstår veldig godt hva du mener med å være inne i en deppa periode....jeg har ofte det, dessverre! Heldigvis har jeg en sambo og familie som skjønner og respekterer det, og som ikke gir meg "dårlig samvittighet" for disse dårlige periodene.... Håper du har noen å snakke med om dette, for det hjelper en god del! :)

MASSE LYKKE TIL MED BRYLLUPET på lørdag, håper dere får en flott dag og at dere kan feire en liten spire på toppen av det hele! :)

Jeg har blitt spådd 2 ganger i løpet av kort tid....den ene så en graviditet på vårparten 2010(!!!!!) og at det skulle bli en jente. Neste spådde at jeg kom til å bli gravid om 4-5 måneder med en liten gutt!

Hva skal man si til det da??

Jeg håper det hele bare er humbug....vi satser på det! :)

Jeg har masse mensmurringer og er kjempekvalm, tok en CB idag 9 DPO, den var forsåvidt negativ...jeg ser en svak (SVAK) blå strek, men den er så svak at den kan like gjerne være en skyggestrek....

Skrevet

Vannmann her også, håper det stemmer. Ingen ømme pupper her, bare ubehag i lysken og nedover låret. Typen mener noe er på gang...but I don't know. Får krysse fingrene ja:-) IKM SØNDAG!!

Skrevet

Da regner jeg med å hoppe over i 3pp. Hadde IKM i går, men negativ test i dag. TR har ikke kommet enda, men kjennes ut som om den er på vei. Har litt blanda følelser. Måtte trekke to visdomstenner tidligere i uka, så har tatt røngten og gått på antibiotika. Vet de sier det ikke skal ha noe å si, men har uansett bekymret meg en del. Så da satser vi friskt på at spiren sitter på 3. forsøk. Må si jeg blir litt deppa av det her. Syns jeg hele tiden hører om alle der det sitter med en gang, Altså, vet at jeg ikke har rett til å klage enda, men bare en dum dag... Lykke til alle sammen, håper det sitter for mange andre :o) Til dere andre, så ses vi vel igjen i neste IKM-gruppe.

Skrevet

Frykter jeg også slår følge over i neste pp. Fikk ørlite blod på papiret istad og dermed måtte jeg bare ta en test.. dumme neket, teste klokka 15.30 på ettermiddagen etter litervis med vanninntak på dagen.. er ikke sikker på når IKM er, mellom idag og søndag sånn ca så det er jo enda håp, men ved minste motstands vei så blir man ganske irrasjonell..

burde ikke lese så mye på slike forum som dette heller for jeg ender opp med å analysere alt ned til minste detalj.. men godt å ha noen likesinnede å skrive med da;)

puhh.. det var godt å skrive det av seg litt...

Skrevet

Jeg er gravid og detrte etter 14 pp nå, spire nr 3 sitter og vi har en sønn på 2 og en datter på 1 fra før. Hadde hentet dobbel pergokur siden vi er på ferie nå slik at jeg var helt sikker på at jeg fikk startet på den selv om vi var langt oppe på fjellet. Jeg har gått og gledet meg så lange nå for å starte på kuren og har vært det som har vært i tankene mine for tiden, men da det var dette som var i tankene dukket jo ikke TR opp. så tok en gr test i går (ikke morgen urin) og der kom krysset før jeg var ferdig å tisse:-) eneste jeg har hatt og har er mer utflod enn vanlig.

Som andre sier så hjelper det tydligvis å ikke tenke på det, men det vet jeg er håpløt å høre for jeg har heller ikke klart det disse 14 pp.

Sender masse babystøv og lykke til...

Skrevet

Hei alle sammen! :)

IKM i dag, og testet positivt med cb digital i morrest!! :))

Helt utrolig... er bare i 1. pp..

Negativ cbd på tirsdag, så hadde egentlig mistet håpet.

Eneste symptom jeg har hatt er mensmurringer i 1 uke nå.

Litt utenformegselv-opplevelse, men så glad :)

Hvordan går det med dere andre her da?

Ønsker alle masse lykke til! :)

Skrevet

GRATULERER så mye!!!! :)

Jeg har IKM tidligst søndag....vært kjempekvalm i mange dager, og får tidvis mensmurringer....testet (SUPER)svakt på billigtest i morrest, streken ble sterkere etter 10 minutter, men da var jo testtiden ute!

Så jeg vet ikke helt hva jeg skal tro eller håpe....liker ikke å bli skuffet (nok en gang)!

Skrevet

Tusen takk! :)

Du går også noen spennende dager i møte da! Det høres jo lovende ut :)

Sender masse babystøv og lykke til! :)

Skrevet

Hei!

Så koselig å høre at noen lykkes, det er motiverende! IKM i morgen, og er i 1PP, litt ny i gamet...Todde jeg hadde en to pk med tester liggende, men neida, det var selvfølgelig eggløsningstester!! Er det mulig...Så da må jeg vel i veien i morgen da...spennende! Har mensen vondt så har ikke de store forhåpningene...men men, vi får se!! lykke til alle sammen!!!! Og god helg;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...