Sib 78_1 MA Skrevet 2. august 2009 #1 Skrevet 2. august 2009 Spennende uke for oss jenter...selv om jeg har mistet håpet på at det er noe denne pp;( Tok en test idag og den var negativ...selvfølgelig. Har ikke IKM før torsdag. Når skal dere teste/har dere testet?? Lykke til alle sammen
Trulle med tulle og spire Skrevet 2. august 2009 #2 Skrevet 2. august 2009 Hei, slenger meg på her. Har egentlig IKM til onsdag hvis jeg har 28 dager, men har bare vært rot siden pilleslutt. Så tipper en gang i løpet av uka. Tenkte å teste på onsdag morgen. Men syns det kjennes ut som om TR kommer så tror jeg blir skuffet igjen... Krysser fingrene for alle! Lykke til alle sammen!
miss Big belly Skrevet 2. august 2009 #3 Skrevet 2. august 2009 Hei . Testet neg i dag(10dpo) men skal teste igjen i morgen , har ikke helt det store håpet men det er jo fortsatt en liten mulighet . Har fisket rundt litt i dag på de som testet neg rundt samme tid og fikk positiv noen dager senere- så en får fortsette å håpe til den surmaga tanta kommer........
Mamma`n til Ole Kristian Skrevet 2. august 2009 #4 Skrevet 2. august 2009 Håper egentlig jeg greier og holde meg med testing frem til IKM som er på torsdag:)))) Har to tester som ligger og ROPER på meg i skuffen......hehe Skal bli spennende og lese hvor mange det klaffer for denne uken:) Lykke til til oss alle denne uken:) Klem fra
Prins08&Prins10&?12.1pp Skrevet 2. august 2009 #5 Skrevet 2. august 2009 Jeg har en blandet følelse!! Men alle som har spådd meg spår at september en mnd for meg... Så det gjør ikke troa bedre. IKM lørdag eller søndag. Men tror nok det bare er å sette seg ned å vente på TR....
☆EkM Skrevet 2. august 2009 #6 Skrevet 2. august 2009 IKM torsdag/fredag har ikke tenkt på å teste ennå.. vil vente lengts mulig. Jeg blir mer skuffet om jeg får negativ test, enn om jeg får TR. merkelig med det men ;p Lurer på om jeg har lurt kroppen min til å få masse symptomer, jeg. går det an? noen som har vært borti det? =\
Mamma`n til Ole Kristian Skrevet 2. august 2009 #7 Skrevet 2. august 2009 Hva slags symtomer har du???
~Milly~ Skrevet 2. august 2009 #8 Skrevet 2. august 2009 IKM på torsdag her også, og negativ test i dag Men håper fortsatt da, selv om det var skuffende med bare EN strek på testen..! Hååååper å klare å vente til torsdag med å teste igjen, men har en CB digital som ligger roper på meg i skapet her.. =)
☆EkM Skrevet 2. august 2009 #9 Skrevet 2. august 2009 har hatt suuuuperømme pupper. har ikke klart å ha på meg bh i dag, for de er så vonde. akkurat som de står i spenn liksom =\ og de siste dagene har jeg hatt rare prikkinger i magen... de er på langt nær så intense som menssmerter, men de er definitivt der. ikke hele dagen, men det kommer i rykk og napp, oftest på nettene. har hatt litt kvalme, men ikke såå ille, er mest i forbindelse med mat. kan man lure kroppen til å gjøre dette, hvis man håper og tror nok? har også hatt rare drømmer de siste nettene, vet ikke om dette har noen sammenheng,men
mammantilT&I Skrevet 3. august 2009 #11 Skrevet 3. august 2009 denne uka kommer sikkert til å føles som om tida går baklengs;) IKM søndag tror jeg, mulig jeg tipper over i uke 33.. har ikke tenkt å teste før søndag tidligst..denne tida mellom EL og IKM er laaaaaang.. tenker på det stort sett hele tida, drømmer om det om natta..inatt drømte jeg at TR var kommet:( Å ja, dere som spør ovenfor her: det går an å "innbille" seg symptomer om man bare ønsker det sterkt nok..en gang utsatte jeg TR en hel uke pga håp/troa om å være gravid... ev venninna gjorde det motsatte en gang hun ble gravid uten å ønske det, hun fortrengte symptomene.. Vi får holde hverandre oppdaterte!!!
♥Axinija♥ Skrevet 3. august 2009 #12 Skrevet 3. august 2009 Har også IKM på søndag....leenge å vente!!! Var bortreist i helgen på hundeutstilling, da fikk jeg tankene over på helt andre ting stort sett hele tiden....deilig å slippe og tenke på IKM og EL slik jeg gjør til vanlig!!! Jeg er nullstilt hva testingen angår, forventer at tanta kommer....men jeg har de 2 siste dagene vært små-kvalm i forbindelse med mat og hatt stikkinger nede til høyre (rett ved lysken sånn ca)...IKKE ømme pupper....hmm.... Bestilte tester idag, kommer i posten tidligst onsdag, og det er bra....skal ikke dra på apoteket og kjøpe noen tester før det! *flink pike*
☆EkM Skrevet 3. august 2009 #13 Skrevet 3. august 2009 Hm, hvordan skal man evt unngå å lure kroppen til å få symptomer da? Nå skal det jo sies at jeg vet jo ikke.. hadde el like før jeg var hos legen, så at den testen jeg tok der for en uke siden er negativ kan godt være fordi det var for tidlig rett og slett...
Utålmodige MiniMo Skrevet 3. august 2009 #14 Skrevet 3. august 2009 Jeg testet i morges 10dpo. var såå sikkert på at det skulle stå gravid (tok en cbd) men stod IKKE GRAVID.. Ble så skuffet jeg.. er jo fremdeles håp da, men hadde så lyst å få det svaret jeg ville ha! Har blitt helt besatt, og holdt meg fra å gå på do i hele dag, for jeg var sikker på at billig testene jeg bestillte forrige uke skulle komme i dag.. de kom jo ikke, og ¨nå vil jeg gå å kjøpe en. Men skal klare å holde meg! Men har liksom følelsen i magen på at der er noe på gang, og vet ikke hva jeg gjør jeg om det ikke stemmer... Stakkars dere som er slitere som har prøvd lenge. Tror jeg hadde blitt tussete etter flere mnd med testing og prøving,, Håper virkellig at jeg er velsignet med en kort prøve periode..
2010 Mammaen Skrevet 3. august 2009 #15 Skrevet 3. august 2009 Tok en aldri så liten test jeg også i dag, siden mannen drar bort nå. Har ikke ikm før fredag, men en liten mulighet for strek var der jo. Har ikke de store forhåpningene, og kommer ikke til å teste før ikm. Jeg er ikke testoman, men tester som regel en gang et par dager før ikm, og så kommer jo tr...
mammantilT&I Skrevet 3. august 2009 #16 Skrevet 3. august 2009 ingen ømme pupper her, men små stikk nede ved lysken, men de er ytterst forbigående.. en kollega kommer med et horoskop til meg idag der det står at; denne uken har vannmannen noe å feire... og at jobb, økonomi og karriere ikke prioriteres i første rekke lenger... da kan man ikke unngå å ønske seg at det stemmer og at det er spiren som skal feires og at karrieren settes på vent under en permisjon er jo soleklart...tihiiii;) alt man kan tenke på og ønske seg at stemmer her i verden!!! har to tester liggende på badet som nesten hopper utav skuffen og roper på meg hver morgen... lørdag eller søndag morgen tester jeg, da skal jeg nemlig senere på jobb så om den er positiv har jeg tid å vekke sambo å fortelle nyheten...
Andrea81 Skrevet 3. august 2009 #17 Skrevet 3. august 2009 Veldig spennende uke ja! Har IKM på fredag, men tror jeg kanskje skal ta en test i morgen tidlig.. Bør vel egentlig vente noen dager, men det er så vanskelig! Blir spennende å høre hvordan det går med alle sammen! Noen som har fått positiv test 3 dager før IKM før? Har ett par cb digital liggende... Er det den sikreste testen?
2010 Mammaen Skrevet 3. august 2009 #18 Skrevet 3. august 2009 Tror en CB-digital er helt greit 3 dager før ikm :-) Lykke til med testing!
Andrea81 Skrevet 3. august 2009 #19 Skrevet 3. august 2009 Takk for det ...tror jeg prøver meg i morgen.
♥Axinija♥ Skrevet 3. august 2009 #20 Skrevet 3. august 2009 En smule kraftigere murring nå...har ikke hatt det slik de andre PPène, så det er jo klart at man skaper seg (unødvendige) forhåpninger! VIL HA BABY!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! (sorry, utblåsingen)....
happy80 Skrevet 3. august 2009 #21 Skrevet 3. august 2009 etter flere ganger nå med negativ testing,og tanta som kommer like etterpå gidder jeg ikke teste før helgen. Har IKM torsdag. Blir lenge å vente, men bedre å leve i håpet enn å få neg. test resultat. Krysser fingrene for at det er en spire der nå, selv om jeg ikke merker så mye annet enn ømme pupper... Lykke til dere som tester og til dere som venter..
happy80 Skrevet 3. august 2009 #22 Skrevet 3. august 2009 Ja, kanskje det hjelper å rope?! VI VIL HA BABY!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
~Milly~ Skrevet 3. august 2009 #23 Skrevet 3. august 2009 På grunn av en traaavel morgen rakk jeg ikke å teste i dag - heldigvis! *fnise* IKM er på torsdag, og jeg håååper jeg klarer å holde meg til da. Har kjent en del symptomer siste uken, men i dag kjenner jeg INGENTING. Vet ikke om det er negativt, eller om det er positivt (har jo ingen tegn på at mensen er på vei heller..) Dette er ihvertfall en spennende uke, jeg priser meg lykkelig over at ting er veldig travelt her om dagen, så jeg ikke har tid til å BARE tenke på baby =)
*Lille Vesle 2010* Skrevet 3. august 2009 #24 Skrevet 3. august 2009 Tester fredag om ikke mensen er kommet til da. Har vært og trent i dag og da så det ut som om mensen var på vei. var kun spotting (er det det man kaller det?) og det får jeg ikke uten at det er mensen, så jeg får vente å se til i morgen hva som er skjedd. Men en evnt festeblødning ville vel vært mye tidligere og tydeligere??
Prins08&Prins10&?12.1pp Skrevet 3. august 2009 #25 Skrevet 3. august 2009 Nå kan bare den tanta komme for min del! Orker ikke sånn magesmerter lengere.... Har så sykt med luftsmerter. Sikker på at jeg kunne fylt opp en sånn stor luftballong med all den lufta som har kommet ut i dag!! Hadde det litt sånn sist mens også,den 2 etter fødselen... Men nå er det bare 10ganger verre... Så kan si jeg gleder meg til helga og ikm som jeg i grunn håper ikke er ikm denne gangen. Er jeg gravid så orker jeg ikke disse smertene så lenge.... Haff...dette ble bare sytinga,men har snart hatt det sånn 1uke og det blir verre for hver dag som går. Måtte bare få det ut...........
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå