*Babyønske* Skrevet 2. august 2009 #1 Skrevet 2. august 2009 Heisann jenter.. Jeg er i min pause mnd med pergotime.. Har ringt til Hausken i Haugesund og fått time i sept. Jeg har vært på utredning opp og i mente.. De sier jeg ikke har el av meg selv i det hele tatt... Men no i kveld har jeg testet med en CB digital el test....!!Og vet dere hva... Det lyste ett egg mot meg...Sprøtt.. Jeg som ikke skal ha el...Hvor sikkert er det at det er el??Noen som vet? Får håååpe egget løsner verfall!!! Klem fra meg..
blirjegsnartmamma Skrevet 2. august 2009 #2 Skrevet 2. august 2009 Så utrolig bra!! Jeg har det litt på samme måte som deg.. Jeg har ikke hatt el på flere år.. Og nå som jeg tom trippel pergo så fikk jeg det!!! Mot alle odds!! Er helt i sjokk, men jeg testet positiv på EL nå ikveld
blirjegsnartmamma Skrevet 2. august 2009 #3 Skrevet 2. august 2009 ble lagret litt fort.. Men poenget var - mirakler kan skje Stol på at testen viser rett og håp på det beste, det gjør vi
*Babyønske* Skrevet 2. august 2009 Forfatter #4 Skrevet 2. august 2009 hihi )) Sååå utrolig spennende.. Jeg glemte helt testen på badet, så tusslet jeg ut for å se og forventet ingen ting.. men jaggu var den positiv... Kjempe spennende...Men det som er mest sprøtt er at jeg tok dobbel pergo sist mnd uten å få positiv test.. men no når jeg har pause mnd så slår den til... Vi må følge hverandre å se hvordan det går....Massse lykke til :oD
*Babyønske* Skrevet 2. august 2009 Forfatter #5 Skrevet 2. august 2009 Har dere vært prøvere lenge??? Krysser fingrene for oss begge!!!
blirjegsnartmamma Skrevet 2. august 2009 #6 Skrevet 2. august 2009 1 år og 8 mnd.. hadde begynt å innstille oss på icsi faktisk, så hvis det klaffer nå kommer jeg til å besvime Hvor lenge har dere prøvd da?
*Babyønske* Skrevet 2. august 2009 Forfatter #7 Skrevet 2. august 2009 Jeg har prøvd i over 3 år....Men har fått ny samboer på den tiden så vi har "bare" prøvd i ett år... Men jeg er rimelig utolmodig no...Føler liksom det står veldig i ro.. Så dette blir veldig spennende.. Vi reiser som sagt til haugesund i september..Men hadde vært utrooolig kjekt om spiren satt av seg selv no ) Får bare krysse alt vi har )
blirjegsnartmamma Skrevet 2. august 2009 #8 Skrevet 2. august 2009 Ja man håper jo at man kan klare det selv.. Vi har innstilt oss på adopsjon og det hele, er klar for å ta hele runden liksom. Så hvis det klaffer nå.. Hjelpe meg Lykke til!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå