Gå til innhold

Storm, dobbeltnavn eller at annet alternativ?=)

Anbefalte innlegg

Hei=)

Tenker og tenker så jeg holder på å bli smårar=)=).Trenger noen innspill til guttenavn. Mannen har helt falt for navnet Storm, jeg er litt tvilende, men tenkte jeg kunne prøve å finne et dobbeltnavn. Har dere noen forslag? Har tenkt litt på Storm Aleksander.

Hvis noen har andre innspill på et annet litt staut guttenavn i kategorien Storm, Sondre, Birk setter jeg også pris på forslag til dette. (Kan ikke bruke Sondra og Birk, venners barn...) Lykke til med navnvalg alle sammen!!

Fortsetter under...

Selv er jeg ikke så glad i navnet Storm, men Storm Alexander er ok.

Storm Christian

Storm Christopher

Simon

Mikael

Sebastian

Nicholas

Andreas

Christian

Christopher

Martin

Fredrik

Jonas

Mathias

Slenger ut en hel haug med navn i kategorien din, hovedsaklig norrøne: :)

Viljar, Olve, Vinjar, Magnus, Askil, Isak, Rein, Nikolai, Bjørn, Trygve, Harald, Odne, Emrik, Heine, Emil, Alvin, Sølve, Sturla, Sverre, Børre, Aksel, Njål, Imre, Mattis, Olai, Brage, Ådne, Emre, Ask, Odin, Aslak, Frede, Brede, Frikk, Balder, Brynjar, Ravn, Tollak, Torarin, Torer, Ulvar, Ludvik, Oskar, August, Erik, Sivert, Falk, Sigve, Tengel, Sigve, Lodve, Balder, Alvar, Hakon, Amund, Tarjei, Bård, Magnar, Sindre, Tor, Alve Snorre, Trym, Håkon, Bård, Sturla, Sverre, Gjerv, Eigil, Tengel, Kyrre, Tage, Torkil, Erlend, Trond, Torlak, Vegard, Bjørnar, Yngve, Øyvind, Albrekt, Gaute, Arnt, Olaus, Lavrans, Orvar.

Hvis du vil ha dobbeltnavn, syns jeg det høres best ut med to stavelser ,eller mer, i det siste navnet.

Storm Viljar

Storm Aslak

Storm Brynjar

Storm Orvar

Lykke til med grublinga! :)

Annonse

Synes virkelig ikke Storm Aleksander passet sammen. Det er to vidt forskjellige kategorier. Stom er et flott navn, Aleksander er bare harry.

Andre fine navn i samme kategori som Storm er: Ask, Birk, Brage, Viljar, Trym, Njål, Gard, Torkil, Amund, Balder, Torgrim, Olve, Odin.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...