monca*84*j12 Skrevet 2. august 2009 #1 Skrevet 2. august 2009 blir jeg snart gravid? kjønn? jeg er f 280384 han er f 020776 Fint nick du har, vovven min heter Mille=)
2 små hjerter Skrevet 2. august 2009 #2 Skrevet 2. august 2009 Det blir nok deres tur snart, men ikke riktig ennå. Ha tålmodighet og ikke bare tenk babylaging så sitter spiren Jeg tror det blir en julegave på dere, og jeg heller mest mot jente følelsen Så moro, hunden din har fint navn Liker det navnet sååå godt! Hva ser du på meg da, jente eller gutt i magen? Har en guttebass på 1 år fra før av. Har termin 29.01.10 og er født 02.12.88 Lykke til med prøvingen!
monca*84*j12 Skrevet 2. august 2009 Forfatter #3 Skrevet 2. august 2009 Hei hei.. takk skal du ha.. Er veldig mange som sier jeg må ta det med ro. Men det rare er at jeg selv føler at jeg ikke stresser så veldig. Starter i ny jobb i morgen, og har egentlig nok og gjøre fremover til at tiden skal gå! Men kanskje jeg sender ut stresse vibber.. Klart at det er jo et savn der som er veldig sterkt, men føler ikke det er det samme som og stresse... enyway.. mange sier jente på meg om dagen, men jeg har utrolig guttefølse selv.. Merklig det der.. hehe Ja, hun har et pent navn.. Hun er oprinnelig dansk og er oppkalt etter datteren til oppdretteren=) Jeg tenkte med en gang jente på deg, men så når jeg bruker mer tid så får jeg veldig gutte følse. Kanskje gutten din har veldig sterke vibber så det blir vanskelig og se. Men jeg føler alt i alt 4barn på deg faktisk. to av hvert kjønn... Stor familie=) Men sliter litt og plassere kjønn på denne altså.. klem
2 små hjerter Skrevet 2. august 2009 #4 Skrevet 2. august 2009 Kan være pga jobben ja. Dere må uansett ha lykke til og håper det klaffer for dere snart Det går veldig mye i gutte greier her hjemme for tiden, biler og tøffe klær osv så kan jo være det du tar inn ja Oi 4 barn faktisk, hadde ikke tenkt meg fler enn 2 jeg, maks 3! Hehe jaja blir spennende å se i fremtiden Takk skal du ha
monca*84*j12 Skrevet 2. august 2009 Forfatter #5 Skrevet 2. august 2009 Jeg trur grunnen til så mange barn er fordi du er fruktbar og uforsiktig... Du bestemmer litt selv trur jeg... Lykke til
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå