miss Big belly Skrevet 2. august 2009 #1 Skrevet 2. august 2009 Er 10dpo i dag- blendahvit....men klarer ikke styre meg fra å ta en til i morgen( så pass selvinnsikt har jeg) ....Noen andre som biter negler å venter på morgen dagen ?
~Milly~ Skrevet 2. august 2009 #2 Skrevet 2. august 2009 jeg er også 10 dpo i dag, og det var kun en strek her i morges gitt.. Hååper på å klare å vente noen dager med neste test, men det spørs om jeg klarer å la vær i morgen tidlig, siden jeg ha en test liggende.. =)
miss Big belly Skrevet 2. august 2009 Forfatter #3 Skrevet 2. august 2009 Hei .Vet at jeg buurde vente , men jeg kjenner meg selv også, VET at jeg ikke klarer å la være. Har to tester igjen . Hvor lenge har dere prøvd ? vi er i 3 pp nå....håper jeg slipper å gå over i 4 .....hater all denne ventingen , kvalm er jeg også , men det kan en vel bli når en tenker for mye også så ikke et sikkert tegn det heller... du da , noen symptomer ?
*Lille Vesle 2010* Skrevet 2. august 2009 #4 Skrevet 2. august 2009 jeg er 13 dpo, men tror ikke en evnt test viser noe før det er tid for mensen, på fredag. venter i tålmodighet og holder forventningene nede i mellomtiden (men tenker MYE på at det KAN være noe.. lykke til med testing!!
adie Skrevet 2. august 2009 #5 Skrevet 2. august 2009 jeg er 10 dpo i dag....tok første test i dag....og kan nesten ikke vente til i morgen!!!! er jo så spennende!!!!!
~Milly~ Skrevet 2. august 2009 #6 Skrevet 2. august 2009 Dette er vår første pp, så det skal jo noe til at det klaffer allerde da.. Men gikk veldig kjapt med datteren vår, så vi håper jo =) har noen symptomer ja, men det er godt mulig at det er fordi jeg kjenner veeldig godt etter.. hehe =) Har vært litt småkvalm, veldig følsom (sinna og lei meg om hverandre hele tiden - det var jeg med førstemann også). Dessuten fikk jeg krampe i leggen i natt, og det har jeg ikke hatt siden sist jeg var gravid!! (da var jeg veeldig plaget med det!) En ting er sikkert, det blir en veldig spennende uke! =) Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå