Gå til innhold

Flere med ikm i uke 32 som har teste planer i morgen ?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er 10dpo i dag- blendahvit....men klarer ikke styre meg fra å ta en til i morgen( så pass selvinnsikt har jeg) ....Noen andre som biter negler å venter på morgen dagen ?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg er også 10 dpo i dag, og det var kun en strek her i morges gitt.. Hååper på å klare å vente noen dager med neste test, men det spørs om jeg klarer å la vær i morgen tidlig, siden jeg ha en test liggende.. =)

Skrevet

Hei .Vet at jeg buurde vente , men jeg kjenner meg selv også, VET at jeg ikke klarer å la være. Har to tester igjen . Hvor lenge har dere prøvd ? vi er i 3 pp nå....håper jeg slipper å gå over i 4 .....hater all denne ventingen , kvalm er jeg også , men det kan en vel bli når en tenker for mye også så ikke et sikkert tegn det heller... du da , noen symptomer ?

Skrevet

jeg er 13 dpo, men tror ikke en evnt test viser noe før det er tid for mensen, på fredag. venter i tålmodighet og holder forventningene nede i mellomtiden (men tenker MYE på at det KAN være noe..:) lykke til med testing!!

Skrevet

jeg er 10 dpo i dag....tok første test i dag....og kan nesten ikke vente til i morgen!!!! er jo så spennende!!!!!

Skrevet

Dette er vår første pp, så det skal jo noe til at det klaffer allerde da.. Men gikk veldig kjapt med datteren vår, så vi håper jo =) har noen symptomer ja, men det er godt mulig at det er fordi jeg kjenner veeldig godt etter.. hehe =) Har vært litt småkvalm, veldig følsom (sinna og lei meg om hverandre hele tiden - det var jeg med førstemann også). Dessuten fikk jeg krampe i leggen i natt, og det har jeg ikke hatt siden sist jeg var gravid!! (da var jeg veeldig plaget med det!) En ting er sikkert, det blir en veldig spennende uke! =)

Lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...