blirjegsnartmamma Skrevet 2. august 2009 #1 Skrevet 2. august 2009 Jeg ler helt hysterisk! Jeg testet etter el nå, skudd i blinde for meg sant, også kom det opp en strek!!!! For første gang noensinne! Og jammen ser den ikke ut som den er like sterk som kontroll streken også! Herre... tør jeg det her da??
blirjegsnartmamma Skrevet 2. august 2009 Forfatter #3 Skrevet 2. august 2009 Nå gjelder det jo bare at svømmerne til mannen funker som de skal i noen dager.. det er jo heller ikke sikkert.. Første gang i disse 2 årene som prøver at det er en reel sjanse for at det klaffer.. Så skummelt
monca*84*j12 Skrevet 2. august 2009 #4 Skrevet 2. august 2009 ÅÅååå så spennende! Lykke til! Dette er jo kjempe bra!!! hurra for deg! *krysser fingrene* Husk, det er bare EN liten svømmer som trenger og være frisk!! klemklem
blirjegsnartmamma Skrevet 2. august 2009 Forfatter #5 Skrevet 2. august 2009 Takk monca det ble så veldig virkelig nå hehe Tenk om jeg blir gravid, er jeg klar for det??
Gjest Skrevet 2. august 2009 #6 Skrevet 2. august 2009 Så bra!! Jeg tror man skal lete lenge etter noen som er mer klar for barn enn deg blirjegsnartmamma;) håper det klaffer for deg nå!!!
blirjegsnartmamma Skrevet 2. august 2009 Forfatter #7 Skrevet 2. august 2009 tusen takk abcdefghijkl håper det jeg også..
Going strong Skrevet 2. august 2009 #8 Skrevet 2. august 2009 Ooooi,endelig:D Beste jeg har lest på lenge:)) Masse masse lykke til!! Har dere fått "beskjed" om å kjøre på hver dag eller annenhver dag?(Noen anbefaler jo annenhver dag sånn at dem får spart opp osv. Gleder meg til å høre at du er blitt gravid.Hold meg oppdatert:))
blirjegsnartmamma Skrevet 2. august 2009 Forfatter #9 Skrevet 2. august 2009 gyn sa det første gang jeg var der ja.. men vi prøver å ikke tenke på det - det blir så "kunstig" og planlagt da.. men ender jo som regel med annenhver dag uansett, i perioder.
Going strong Skrevet 2. august 2009 #10 Skrevet 2. august 2009 Ja,skjønner veldig godt det du sier "kunstig"planlagt. Vi kjører på annenhver dag så fort mens er over..Går egentlig helt greit,hehe.Men nå har han hatt sommerferie så da har det vært lettere å ta sengekosen som det kommer,men nå startet hverdagen igjen og da blir det vel mer pes. Men hva gjør man ikke for å få dette til? Syndes du det er litt skummelt nå da,som du vet at ting virkelig kan skje?Skummelt og du må være helt i hundre:D
blirjegsnartmamma Skrevet 2. august 2009 Forfatter #11 Skrevet 2. august 2009 ja, det er kjempe skummelt!! Det er jo første gang det er en faktisk mulighet.. Og da begynner jeg jo å tenke på om jeg egentlig er klar for dette, er vi klar for dette, sant?? Nå har vi kost oss bare vi to på ferie, og vi har det jo veldig bra bare vi to Så er vi egentlig klare for et barn?? men vi vil jo ikke la være å prøve - vi har ventet så lenge!
Going strong Skrevet 2. august 2009 #12 Skrevet 2. august 2009 Jeg kan forstå det at du får "kalde"føtter nå som du har en real sjangse foran deg.Men jeg tror alt går seg til etterhvert.Sånn er det når den testen viser gravid..Blir kjempe nervøs,glad og tankene begynner å vandre med en gang på positive og på en smule skumle ting.Men det ordner seg,lover;) Sånn når det er snakk om ferie er ikke barn noe i veien for vår del.Han har vært med på alt og tilpasser seg raskt.Men klart at man merker at man er tre og ikke to.
blirjegsnartmamma Skrevet 2. august 2009 Forfatter #13 Skrevet 2. august 2009 nei, ser ikke barn som noen hindring vi heller planlegger safari og thailand tur, og ser ikke problemet med å ha med. Mente bare at vi har liksom vært bare oss, vært ute og spist uten forstyrrelser osv.. Men mange av de tingene vi har gjort, dyreparker og vannland osv, hadde jo vært enda bedre hvis vi kunne hatt med barn som nøt det også Det ordner seg, og gleder meg til å bli mamma Er så rart når noe man har lengtet etter så lenge plutselig kan skje
Mamma`n til Ole Kristian Skrevet 2. august 2009 #14 Skrevet 2. august 2009 Lykke til med kosen iallfall:) Klem fra
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå