Jeanettegs Skrevet 2. august 2009 #1 Skrevet 2. august 2009 hvor tidlig er det mulig å se kjønnet på barnet på ultralyd? første ultralyden man skal på er jo når man er i uke 18. kan man se kjønnet da?
MC81 Skrevet 2. august 2009 #3 Skrevet 2. august 2009 Hei, snek inne på 1 tri og svarte deg der!! =) Men ja det er mulig å se kjønn så tidlig som 15 uker så hvis h*n ikke gjemmer seg så..!
sommerbaby! Skrevet 2. august 2009 #4 Skrevet 2. august 2009 jeg var på første ul da jeg var 13+3 og så klart å tydelig da en liten tissefant
MC81 Skrevet 2. august 2009 #5 Skrevet 2. august 2009 Ja det tror jeg på, eneste problemet så tidlig er at jentas vagina også kan se ut som en tissefant! Vanskelig å være sikker så tidlig pga det!
Jeanettegs Skrevet 2. august 2009 Forfatter #6 Skrevet 2. august 2009 oki:) jeg skal på ultralyd når jeg er 19 uker på vei. så det blir spennende om de ser kjønnet da
Tjukkemagen *m/jente 1.mai* Skrevet 2. august 2009 #7 Skrevet 2. august 2009 Var på UL uke 13 sist svangerskap, og da kunne gynekologen ikke se det sa hun. Men om hun skulle gjette så gjettet hun på en gutt, og det var det!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå