Mamma til rakkerunge Skrevet 2. august 2009 #1 Skrevet 2. august 2009 Har gitt opp dette her jeg. Men har et lite spm... Jeg får ofte vondt i magen, og faktisk akutt "løs mage" i forbindelse med EL (tror jeg da). Det går fort over, må bare løpe på do en gang eller tre i løpet av kort tid. Så er alt tilbake til normalen. I løpet av do besøket kommer alltid "slimet". Men fins det noe form for fasit på hvordan det skal se ut? Jeg synes mitt er så utrolig "tykt". Mer som tykk gele, enn som slim, blir ikke "tråder" mellom fingrene som de skriver om på Pernille.info.. Kan dette være årsaken til at ting ikke går helt etter planen? Visste ikke at EL skulle komme i går, så vi hoppet til køys to ganger... visste forsåvidt heller ikke at mannen skulle være hjemme i går. Var bare en snarvisitt innom og tilbake på jobb (ca 18 timer eller noe sånn).. så håper det var EL og at ting gikk i boks. Men tviler sterkt. Beklager langt innlegg og litt ekle detaljer. Men hvis noen vet, så blir jeg glad. Et spm til; når er man mest fruktbar i forhold til EL slimet? Før, etter eller under?
Drømme Stress ned-mamma Skrevet 2. august 2009 #2 Skrevet 2. august 2009 El-slim blir sammenligna med eggehvite Så eg tror "gele'en" e heilt grei eg altså. Sædcellene ska jo svømme igjennom greiene, og dei e så små at dei har nok ingen problemer med å manøvrere i litt tjukt el-slim. El-slimet kommer dagene før el. Sædceller trives ypperlig i slimet og kan derfor leve lenger og svømme fortere. Eggløsning er et faktum når el-slimet forsvinner Så det ska i teorien være god nok, innsatsen deres. En har bare en 16-20% sjanse på det meste, for å bli gravid pr. syklus. Så det trenge ikkje være noen grunn te at planen e litt på hold ennå. Masse lykke te videre med prøving
Mamma til rakkerunge Skrevet 2. august 2009 Forfatter #3 Skrevet 2. august 2009 Tusen takk for svar. Kanskje jeg må reise å besøke mannen på jobb? huff.. vanskelig med sånne menn som er mye vekk, og sykluser som lever sitt eget liv. Ikke lett å planlegge noe som helst da. Krysser fingrene for at gele klatten i går kveld i syvtiden og vår lille hyrdestund i natt kl.03 er en god kombo tvilsomt, men får håpe lykken står meg bi. Og igjen ; takk for svar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå