Carasnella Skrevet 2. august 2009 #1 Skrevet 2. august 2009 Så da tar jeg meg selv i nakken enda en gang og tusler over i min 9. pp Og veeeeet, at mange bruker lengre tid og at de fleste blir gravide innen et år, men er jo ikke så rart at man blir utålmodig når man har blitt gravid 2 ganger før i 5. pp og 2.pp (som endte i en MA, og det gjør jo ikke at jeg blir noe _mindre_ utålmodig det heller)!! Hyyyyyyyyyyyyyl og vræææææææææææl og faens oldemor!
MOM - Endelig spire <3 Skrevet 2. august 2009 #2 Skrevet 2. august 2009 Her også! Og jeg skal inn i 15pp Føler at det aldri vil gå vår vei
*shehasmyheart* Skrevet 2. august 2009 #4 Skrevet 2. august 2009 Full forståelse herfra! Den kom her på fredag:( Og jeg hadde egentlig litt god følelse denne mnd... Det var helt feil! jeg har blitt gravid fort, og brukt noen mndr tidligere. Men jeg har dessverre ikke alle hos meg. Har en skjønn jente i badekaret sammen med pappan nå En sa og en bo. Og en liten jente som dessverre døde i magen min i april. 27+1. Så jeg kan bli gravid. Trenger vist bare litt hjelp underveis. Er jeg så heldig å bli gravid igjen, blir det tabletter og sprøyter hver dag. Men det gjør jeg gladelig!!! Håper så inderlig å bli gravid igjen. Jeg krysser fingrer og alt som er for at vi alle klarer det i neste pp! Men, skulle jo egentlig bare si deg at jeg skjønner deg, og så løp fingrene litt av her;) Masse lykke til neste pp. Vi får bare holde ut:) Klem
MOM - Endelig spire <3 Skrevet 2. august 2009 #5 Skrevet 2. august 2009 Jeg har ingen barn og har heller aldri vært gravid i løpet av di pp vi har hatt.. Derfor enda mere frustrert og redd. Redd for at vi faktisk aldri vil få oppleve det! Vi får holde motet oppe sammen jenter, EN VAKKER DAG så er det nettopp VI som sitter med positiv gravidtest :-)
Carasnella Skrevet 2. august 2009 Forfatter #6 Skrevet 2. august 2009 Takk alle sammen, dere har det jo alle "verre" enn meg da:) Men er så godt å syte litt og jeg er nok ikke noen tålmodig sjel nei... Men nå har min kjære tatt meg med på en "romantisk date" på McDonalds med jentungen og jeg har fått caffe latte og is med sjokoladesaus, så det føles litt bedre:) Tror jammen jeg skal prøve akupunktur neste pp jeg altså!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå