Gå til innhold

Arrrrgh


AFRM

Anbefalte innlegg

Jeg går ikke ned i vekt samme faen hva jeg gjør. Kan jo like gjerne stappe i meg potetgull og sjokolade til frokost ass!

 

Sorry, måtte bare få ut litt frustrasjon. Jeg trener og spiser sunt. Men det skjer ingenting :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

hei

jeg vet akkurat åssen du har det!! føler det på samme måte som deg! men det eneste som funker er mosjon og mindre kalorier..

men jeg tenker akkurat det samme som deg hver eneste dag!! Men det jeg gjør feil er å tro at jeg klarer kutte absolutt alt på en gang!! men da detter jeg av hele tiden! så nå driver jeg å "kutter" ned på ting.. har f.eks ikke spist godis og sjokolade og potetgull på en hel uke!! men jeg har spist is...

så for at jeg skal klare dette må jeg bare bruke litt lenger tid til tross for at jeg er verdens mest utålmodige sjel...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har bare måtta kutta ned på alt. For spiser jeg litt godteri eller søtt en dag i uka faller jeg helt av. Det som funker best for meg er å aldri spise søtt eller godteri. Prøvde det for to mnd siden. Da gikk det 6 uker før jeg smakte på en is og da var det gjort. Men jeg gikk ingenting ned de 6 ukene. Eller inn i cm.

 

Jeg søke på youtube.com på Jordan work out video. Søk på den. Morsom og man blir varm :)

 

Fint med litt forandring i treningen syns jeg. Åssen går det med 30 days ? Skal starte på det snart. Skulle egentlig starte på det nå for litt siden, men lillemor ville ikke gi slipp på puppen. Hehe.

 

Godt og høre at det er flere som har det sånn som meg. Selvom det ikke er bra da i den forstand. men håper vi klarer å komme oss gjennom det og faktisk oppnå ett mål :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...