Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

hei!

Noen som har et smart "triks", som kan være lurt å gjøre dersom man ønsker å bli gravid. Noen kjerringråd eller noe? Har prøvd i 1 år og 3 måneder. uff.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei.

Det beste trikset jeg kan anbefale er å starte full utredning, få full oppbakking av leger og så i gang regime om lapraskopi, pergotime og full pakke i regi av legene. Da slapper du gjerne litt mer av, har troen på at behandlinger skal hjelpe og vips.... da fungerer det godt for mange ved at mann tenker på annet. Så klart så er det jo forbehold om at det ikke er noen spesifikke grunner til at dere ikke blir gravide på egenhånd da..... :)

Evt om dere vet at det ikke er grunn til at dere ikke får det til så har jeg veldig tro på akupunktur/reflexologi. Kjenner mange som alternativ behandling har fungert for, og som nå er gravide eller har fått barn.

Uansett, utredning hos spesialister (om dere ikke har gjennomført dette) kan gi svar på mange ting og gjøre dere mere kloke på hva dere bør gjøre for å bli gravide.

Selv er vi i gang med 1 IVF, og forsøkte altfor lenge på egenhånd (4 år) da vi helt klart trodde at vi nok skulle få det til selv. Og det er ingen grunn til at vi ikke skal få det til selv, det bare skjer ikke....

Anbefaler alle å søke om utredning lenge før vi gikk til det steget, fungerer det ikke etter 1 år på egenhånd, så kontakt lege er mitt beste råd:)

Lykke til.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...