Gå til innhold

Flere med bf som er drittsekker?

Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Jeg var ilag med barnefar fra mai til siste uken i juli...Da var det slutt en uke, så kom han tilbake. Vi pratet mye, og bestemte oss til slutt for å prøve igjenn! 2 timer senere skulle jeg til legen for noe jeg trodde var urinvegsinfeksjon... Dette var 2gangen på 3uker at jeg hadde det..

Da legen sa at dette ikke var urinvegsinfeksjon skjønte jeg ingenting.. Jeg hadde tisset blod og alt! Jeg ba han finne ut hva dette var, å han tok mangen tester, også en graviditetstest... Plutselig sier han: du er gravid du... barnefar satt inne på venterommet og ante ingenting.

Jeg knakk sammen, legen hentet bf inn til meg..

Der stod jeg å grein over dette(ikke glad for dette i det hele tatt), så stod han der å smilte og var glad.

Etter et par dager med diskusjon, så kom vi frem til at vi skulle beholde dette, og ikke ta abort.

Foreldrene hans fikk vite at jeg var gravid, og dei frøs meg rett og slett ut av huset!

1uke senere, så stakk han (uten å gi meg en eneste grunn om hvorfor).. 2 dager etterpå ble han ilag med en jente som han var ilag med før han traff meg...

Jeg bestemte meg for å beholde dette barne, siden vi allerede hadde blitt enige om det, å jeg hadde forandret mening!

Selv om det ikke var planlagt (jeg gikk på p-piller) så var jo barnet velkommen..

Han tok kontakt med meg på nettby over brev, der han skrev at han ville bli skrevet som far.. Han skrev også at vi måtte ha 50/50 altså anen hver uke, etter ungen var født!

(Bf bor 1og en halv time unna meg)

Da jeg sa dette ikke kom til å skje pga at når ungen er under 1år så var det amming, men han var hjertlig velkommen til å besøke ungen sin så ofte han ville!! Når ungen vår nermer seg 1år blir det barnehage. da får du jo ha ungen annen hver helg max, siden du bor så langt unna.. å jeg ville ikke diskutere dette over nettet, å ikke før jeg var over 12uker..

Etterpå skrev han at han skulle kontakte advokat for å få rett på ungen sin osv..

Han ble skikkelig galen da jeg sa dette.. Så ble det stilt en ukes til og to..

Det endte med at han skrev et brev på facebook til meg + mangen andre folk (som ikke haddde noe med dette å gjøre) der "han" skrev et dikt(som var tatt fra nettet med andre ord) om abort og så skrev han at han mente fra dag 1 at jeg skulle ha tatt abort, noe jeg ikke hadde hørt fra noen andres munn enn min egen før...

Han skrev at jeg hadde lurt han, å prøvd å blitt gravid! Men da jeg skrev alt slik som det var, så var han ikke så høg i hatten lenger.

etter det så har jeg ikke hørt noe...

Men vet at Bf's lille søster driver å prøver å finne ut ting for han igjennom mine venner, men ingen vil si noe pga at alle mine venner har sett samtalen som har gått over nettby og facebook!!

Jeg synes at dette er ganske skummelt...

Fortsetter under...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...