Zupermam Skrevet 2. august 2009 #1 Skrevet 2. august 2009 har noen tips til noe jeg kan lage? han liker noen av 6 månedersglassene, men ellers ingen av glassene, og ikkeno av den hjemlaga maten min...
Lemonia Skrevet 2. august 2009 #2 Skrevet 2. august 2009 Hva med å begynne med enkel mat, f.eks. grønnsaksmoser. Det kan være han synes det er litt for kompliserte smaker med middager med mange ingredienser. Min gutts favoritt da vi først begynte med fast føde var mos av squash og søtpotet. Det er søtt og godt og fin konsistens. Begynn helt fra scratch med enkle middager og bland i litt flere ingredienser etterhvert. F.eks. hvis han liker søtpotet/squash kan du ha i litt kylling eller pasta?
Zupermam Skrevet 2. august 2009 Forfatter #3 Skrevet 2. august 2009 må vel prøve det ja... han spiser grøter og brødskiver, men middag...
Sommerfuglvinger Skrevet 2. august 2009 #4 Skrevet 2. august 2009 Jeg har ingen tips desverre. Jenta mi er straks 1 år og liker heller ikke middag. Hun spytter ut alt hun får i seg, bortsett fra pølser, men kan jo ikke spise det hver dag heller Hun er kjempe glad i brødskiver, tolererer grøt, men middag - nei takk!!! Håper noen har noen bra tips
hurra1234 Skrevet 2. august 2009 #5 Skrevet 2. august 2009 hehe. Servere middagen/middagsglasset på brødskive?
bønni Skrevet 2. august 2009 #6 Skrevet 2. august 2009 Gi middagsbiter med fingrene, da går det ned her i allefall. Ikke så interessert i middagsglass gutten min heller, men spiser gjerne hvis jeg plukker i ham ris, potet, grønnsaker og fisk fra min tallerken under middagen, Hvis jeg tar det samme på skje er det nei takk.... Grøt på skje går heldigvis :-D
Zupermam Skrevet 2. august 2009 Forfatter #7 Skrevet 2. august 2009 kanskje det! hmmm.... uff storebror spiste alt av middagsmat husker jeg.... jaja:)
Sunnybeach4gull :) Skrevet 2. august 2009 #8 Skrevet 2. august 2009 hmm, like han ikke 4 mnds glassan engang? Men han e glad i grøt og fruk/yoghurt? :-) Enn brødskiva? Du får ta en pause fra middagsglass en stund å se om d ikke blir mer interessant ;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå