Pinguspire Skrevet 2. august 2009 #1 Skrevet 2. august 2009 Er i uke 7, og har siden i går hatt bittelitt blødning hver gang jeg er på do (ca en gang i halvtimen). Ser ut som det er blankt slim med med blod i! Av og til i trusen, men ellers bare på papiret. Har de samme mensmurringene som jeg har hatt i 7 uker nå. Hva kan det vere?
Gjest Skrevet 2. august 2009 #2 Skrevet 2. august 2009 Hei! Det kan være så mye rart egentlig, men det er helt vanlig med litt småblødninger, jeg hadde masse brunt utflod/grums og jeg fryktet det værste men kom på tidlig ultralyd og der var alt bra. Hvis du får sterke smerter med blødninger bør du heller bekymre deg men forstår godt at du er bekymret nå.. Du må bare se det an.. Lykke til da :-)
Lectrix Skrevet 2. august 2009 #3 Skrevet 2. august 2009 Jeg har opplevd akkurat det samme, og vært bekymret. Men privat ul er veldig greit, jeg fikk det forrige uke, dvs uke 7 (eller åttende uke). Har også hatt mensmurringer, men de har gitt seg. Heldigvis er det veldig normalt med småblødninger, men på ul kunne legen si at alt var bra og jeg tenkte ikke bekymre meg for det! Jeg har lest litt forskjellige prosenter, noen steder står det at 40 % opplever blødninger i første trimester. Kanskje en tidllig ul er noe for deg også? Håper alt står bra til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå