Drømmen om 2 små oppfylt Skrevet 2. august 2009 #1 Skrevet 2. august 2009 Kroppen min er bare rar. Hadde SA 2.juli. Sluttet å blø en uke etter utskrapning. To dager etter det hadde jeg sterk sexlyst, så hoppet i høyet med mannen min. Dagen etter kom EL-slim. Kort tid etter spottet jeg, og begynte å kjenne meg gravid igjen - hodepine, ømme bryster, mensmurringer, humørvingninger og oppblåst mage. Murringene har fortsatt, men alle andre tegn er borte. Venter TR per i dag, men har negativ graviditetestest, og føler meg ikke gravid, så tror ikke jeg er det - skulle slått ut på CB-dagitaltesten nå om EL var da jeg mener den var (14 dager siden). Har for så vidt hørt at det er vanlig å kjenne seg gravid etter SA. Min skjedde uke 14+0 av svangerskapet, så var jo et stykke på vei. Noen med lignende erfaringer?
katta76.med 2 store og 2 små. Skrevet 2. august 2009 #2 Skrevet 2. august 2009 Hei, akkurat det samme skjedde meg. Hadde ma sent uke 13, utskraping, ingen blødning etterpå, og alle tegn på graviditet gikk bort 3 dager etterpå. Sterk sexlyst, og hoppet til køys etter 5 dager, var ikke vondt,men dagen etterpå da vi gjorde det igjen og jeg fikk orgasme hadde jeg sterke magesmerter i ca halvtime til parasetta virka. Fikk igjen etter noen dager ømme bryst, litt oppblåst mage og noe som lignet el slim,men det var det jo selvfølgelig ikke. Har testa meg i går og ikveld med el tester, for de skal jo slå ut ved graviditet og, men de slo ikke ut, regner da med at hsg er på vei ut av kroppen allerede. Vet du om det gjør noe å ha sex når jeg ikke blør? har ikke hatt sex på 5 dager, og er 10 dgr siden utskraping. Sier jo 14 dager,men blør jo ikke, og har lyst til å starte med en gang å prøve?
Drømmen om 2 små oppfylt Skrevet 2. august 2009 Forfatter #3 Skrevet 2. august 2009 Tusen takk for svar. Legen min sa at det med å ikke ha sex (eller bade i kar, basseng eller ute i hav/vann) kun gjelder så lenge man fortsatt blør - man skal holde seg unna dette OPP TIL 14 dager eller frem til man slutter å blø. Siden du ikke blør skal det være trygt. Lykk til med prøvingen, håper spiren din sitter raskt og godt denne runden! :-)
saa09 Skrevet 2. august 2009 #4 Skrevet 2. august 2009 Hei hei man bør/skal vente 14 dager av forskjellige årsaker. Jeg har i tillegg fått beskjed både etter SA og MA at man bør vente 2 sykluser før man prøver igjen, for det tar tid før kroppen er i gjenge.
Drømmen om 2 små oppfylt Skrevet 2. august 2009 Forfatter #5 Skrevet 2. august 2009 Min lege da det var gammel kunnskap at man skulle vente. Om kroppen er klar, blir den gravid igjen, hvis ikke tar det lenger tid. Noen trenger vente lenger pga diverse grunner, men føler man seg klar, man har sluttet å blø og det ikke gjør vondt kan man bare sette i gang igjen.
katta76.med 2 store og 2 små. Skrevet 2. august 2009 #7 Skrevet 2. august 2009 takk for svar her og, da er d jo bare å hoppe til køys igjen, selv om jeg har det tøft, men det hjelper at en kan gå igang igjen. Min meget erfarene gyn sa at det var bare å prøve å få når jeg selv orket, da kroppen selv bestemmer om den blir gravid igjen med en gang. Hadde ingen betydning. Han har vært i bransjen i mangfoldige år på sykehus med fødselshjelp osv, nå driver han for seg selv. På sykehuset sa de en mens,men stoler på min gyn. Masse lykke til til dere også.
Gjest Skrevet 2. august 2009 #8 Skrevet 2. august 2009 Heisan. Jeg hadde MA med utskraping i 10. uke.Blødde nok i ca 2 uker etterpå. Vi ble nok litt opphisset og krøp til køys. Var litt redd for at det skulle gjøre vondt,men merket ikke noe.legen sa at jeg kunne bade og ha sex når blødningene hadde stoppet. Noen sier vent en mens,mens andre sier kjør på!!!. Jeg fikk kjapt mens igjen. Etter denne mens har vi vel nesten gjort det hver dag. Må det når gubben er hjemme fra jobb;))) Har rare følelser nå. Ønsker at TR ikke kommer selvfølgelig.men er kvalm,og grusom følsom. Har bare sippet i dag. Ps. har ikke hatt smerter ved samleie eller ellers etter Utskrapingen. Lykke til alle medsøstre.
Drømmen om 2 små oppfylt Skrevet 2. august 2009 Forfatter #9 Skrevet 2. august 2009 Oi, spennende! Imponerende innsats med "prøvingen", må jeg si, kanskje du alt er på vei mot aprilbaby, du nå? Masse lykke til med spiren! :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå