Anonym bruker Skrevet 5. september 2011 #126 Skrevet 5. september 2011 Litt spent på om de dro, jeg.. Hvorfor har vi ikke fått "det gikk jo strålende" innlegget i etterkant?
Nikamo Skrevet 18. april 2012 #128 Skrevet 18. april 2012 Ser at innlegget er gammelt, men bare måtte kommentere det likevel; har aldri lest så lange og detaljerte innlegg noen gang før! Når jeg leser innleggene fra HI, så minner det meg veldig om en som er mye i media nå om dagen. Det er akkurat like pompøst og virkelighetsfjernt som hans manus ang "rammer rundt forsvaret". Jeg håper inderlig at dette er skrevet av noen som kjedet seg veldig, og kokte sammen en "god" historie - detaljrikdommen tilsier faktisk noe sånt. Hvis ikke så føler jeg med de stakkars barna. Tror en psykolog kunne satt opp til flere diagnoser utfra disse innleggene...
Ludviksmamma Skrevet 18. april 2012 #129 Skrevet 18. april 2012 herregud... nå har du skrevet 50 millioner ord, og ringt rundt til alle du kjenner... kanskje ikke DU burde være alene hjemme.... hvis du snakker like mye som du skriver, så har kanskje guttene dine godt av å være alene noen dager...
Ludviksmamma Skrevet 18. april 2012 #130 Skrevet 18. april 2012 Litt spent på om de dro, jeg.. Hvorfor har vi ikke fått "det gikk jo strålende" innlegget i etterkant? kanskje tastaturet ikke virker mer????
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå