mollemor-79 skal prøve ivf:) Skrevet 2. august 2009 #1 Skrevet 2. august 2009 Var på forsamtale på riksen 29 juli og fikk beskjed om at det var satt av tid til meg i november og at jeg da skal begynne med spray og 150 IE puregon. Hadde vært veldig hyggelig og "skravla"her inne med noen flere som også venter på november:))
malin77 Skrevet 2. august 2009 #2 Skrevet 2. august 2009 Hej hej, jag ska på samtal på riksen på onsdag nu den 5 aug. Vet inte när jag får børja spraya men jag hade naturligtvis hoppats att jag skulle børja med en gång!!! Är det sååå lång väntetid nu alltså eller väntar du på mens och sånt annat som kan ta tid? Jag har PCO och ingen mens själv, så jag hade hoppats att jag kunde sätta igång med en gång.... Vad tror du? Jag är så otroligt ivrig nu! Vad det snack om att ta en omgång med vanlig insemination først eller vad sa de? Hoppas i alla fall tiden går fort till november då:-) Jag føljs gärna åt och peppar varandra:-) Håller tummarna!
mollemor-79 skal prøve ivf:) Skrevet 3. august 2009 Forfatter #3 Skrevet 3. august 2009 Hei malin. Jeg var også veldig forventningsfull og håpa på å komme i gang med en gang,men dessverre er det fullt på Riksen om dagen,så fikk beskjed om at jeg tidligst kunne begynne med sprayen i nov. Veldig dumt,men sånn er det.. Jeg har regelmessige menser,så alt er grei sånn:)Skulle ringe inn mensen min nå i aug-sep og okt også er jeg i gang i nov. Venter mensen rundt den 10-14 august,så er ikke så lenge til det da. Om noen skulle trekke seg utover høsten kunne det hende de kunne smette meg innimellom da:)))Men psyker meg heller opp til at det blir nov. Så ting tar tid så du må nok smøre deg med tålmodighet vennen:) Men ønsker deg lykke til og vil gjerne høre fra deg om hvordan det gikk!!
mollemor-79 skal prøve ivf:) Skrevet 12. august 2009 Forfatter #4 Skrevet 12. august 2009 Nå har jeg fått mensen(den 7/8)og ringte da til Riksen.Hun plotta inn det på dataen og fikk opp at jeg skal ha uttak 28 nov og innsett 30 nov,så da har vi en dato og forholde oss til:)) Regner med jeg skal gå på medisiner i 5 uker,så da blir det vel å komme i gang med spray siste uka i oktober(uke 44) Så da får jeg bare krysse fingrene for at dett skal gå bra og vi er så heldige og får en positiv test på julaften!!!!
lillehare Skrevet 13. august 2009 #5 Skrevet 13. august 2009 hei mollemor79! vi var til samtale idag og jeg skal begynne med 125 IE puregon i oktober for så å å ha egg uttak i begynnelsen av nov. Håper vi kan følge hverandre, er så spent! Det ble icsi for vår del! Hvordan er med deg?
mollemor-79 skal prøve ivf:) Skrevet 14. august 2009 Forfatter #6 Skrevet 14. august 2009 Så heldig du er da lillehare som får komme i gang så fort:))Hvor skal du hen da? Ja det hadde vært kjempe koselig om vi kunne slå følge fremover:) Er spennende tider vi har framfor oss nå! Masse lykke til fra
lillehare Skrevet 14. august 2009 #7 Skrevet 14. august 2009 hei, er du trist? du hadde liksom så trist undertone... håper det er fint med deg! ja, vi får håpe det er vår høst, virkelig... hadde så lyst til å komme i gang tidligere men men... skal ta pergo neste syklus selv om jeg har egen el. Må gjøre noe mens jeg venter... Vi skal ha icsi i Porsgrunn. Var så lang ventid i Oslo. Men vi bruker kjempelang tid på å komme oss dit da.... Åhhh, som jeg håper vi får det til... klem til deg mollemor79
mollemor-79 skal prøve ivf:) Skrevet 14. august 2009 Forfatter #8 Skrevet 14. august 2009 Trist?Nei det går bra med meg:)Jeg er virkelig glad på dine vegne for at du kommer i gang så fort etter forsamtalen!! Synes jeg så ofte leser om de som venter i all evighet,så moro å lese at det gikk litt sjappere for dere:)) Jeg skal ikke klage jeg heller,for vi sendte søknaden om ivf i april og var på forsamtale i juli og får komme i gang i okt/nov så det er nok mange som har ventet lengre enn det. Gleder meg til fortsettelsen:)) Lykke til i Porsgrunn,har hørt at det er veldig bra der!!
lillehare Skrevet 14. august 2009 #9 Skrevet 14. august 2009 Fint å høre at det er bra Du har rett i at mange må vente lenge. Snakket med riks i begynnelsen av denne mnd og da sa de at det var 1 år ventetid på behandling. Når vi søkte Porsgrunn i mai sjekket vi også riks og da var det 9 mnd. Det er jo helt drøyt!! Jaja, blir jo fler arbeidsplasser da... :S Snakket med Porsgrunn idag, så da blir det pergo på meg i neste syklus!! Må prøve alt jeg kan føler jeg!! Vi snakkes
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå