Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er gravid for første gang etter å ha prøvd i 6 år, var så ufattelig heldig etter å ha lyktes etter første IVF forsøk!!! Er nå 11+4. Så hjerte som slo etter 7+1. Hadde ømme bryster i de 2 første mnd, men har gitt seg. Ellers ingen symptomer i det hele tatt. Litt oppblåst på kvelden, men ikke uvanlig fra tidligere. Var hos legen i går der det kun ble målt blodtrykk, ikke tatt blodprøver .

Hvordan vet jeg at alt har utviklet seg normalt?...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg var også redd for om ting ikke var helt som det skulle jeg også etter en ganske god stund.Nå er jeg jo en del lenger enn deg nå da.Men jeg har heller ikke hatt noen særlige typiske symptomer når det gjaldt graviditeten jeg heller.Har heller ikke hatt noe spes ømme bryster eller noe som er veldig typisk når man er gravid...kjenner ikke noe spes liv engang.

Jøss så legen målte bare blodtrykk..han legen min hørte etter hjertelyd osv også han....kjente på magen og alt.

Da jeg ble så bekymret sjekket jeg med en ultralyd jeg bare for å være på den sikre siden....da var jeg på privat da og betalte det selv.Men jeg måtte bare vite....for meg var det viktig å vite at alle fingre,tær,organer og alt var iorden og jeg så jo h*h sprellet og hadde det fint..er jo ikke bra for barnet om man går å er bekymret heller.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...