Gå til innhold

Arrghhh, helvetes clearblue dritt!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

IKM idag, og våknet for å ta en clearblue jeg kjøpte igår. Virket ikke den, faens dritt! Nå må jeg vente til apoteket åpner i nabobyen klokka 16!!!! Testet svak strek fredags kveld, men klarer ikke helt å stole på den....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Huff, nå må jeg le litt:) Tenke seg til noe så dårlig timing, man har ventet og ventet for å få testet, og så virker den ikke.... Huff;-) Hehe. Føler med deg!! Streken blir nok sterk etterpå eller imorgen tidlig får vi håpe:)

Skrevet

Typisk da.... skjønner du er irritert. Sluttet å bruke cb , tatt to tester som ikke virket ....og fått mangen som blir "positiv " rett etter tiden har gått ut...... Lykke til i morgen :)

Skrevet

Bare 3 timer igjen nå, så får jeg kjøpt. Tisset i kopp, så tok vare på morgenurinen jeg.. Tester i den etterpå, hehe..

Angrer sterkt på at jeg kjøpte CB, dyr var den og.. Ja, ja.. =)

Skrevet

Lykke til. Håper den er positiv.

Skrevet

Lykke til:) Jeg måtte kjøpe test på Meny i går, da apoteket plutselig hadde stengt av en aller annen grunn (de pleier å ha åpent til kl 16 på lørdag). Men den ble negativ da, dagen før ikm:(

Skrevet

Hold oss oppdatert på testingn, spennende dette her:)))

Lykke til:)

Skrevet

Da ble det fiiin sterk strek og april baby på oss :D

Ønsker alle andre lykke til!! Spesielt til de som har holdt på en stund. Her ble det ikke 1pp engang, vi skulle vente 2 mnd til før vi prøvde, men var litt uforsiktige forrige mnd da det var tomt for kondomer ;)

Skrevet

Gratulerer så masse. Lykke til videre. Håper jeg og blir raskt gravid igjen. Kom fra 2 trimester forige torsdag. Men står selv på fra nå. Klem fra vil ha baby very soon

Skrevet

gratulere så utrolig mye :) kos deg masse med tiden fremover:) du er utrolig heldig som fikk spiren til å sitte så kjapt :)

Skrevet

Nei så hyggelig og lese:) Masse amsse tillykke med spiren, den satt gitt:)

Klem fra

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...