Adrian07♥ Sofie10♥ Skrevet 2. august 2009 #1 Skrevet 2. august 2009 IKM idag, og våknet for å ta en clearblue jeg kjøpte igår. Virket ikke den, faens dritt! Nå må jeg vente til apoteket åpner i nabobyen klokka 16!!!! Testet svak strek fredags kveld, men klarer ikke helt å stole på den....
M ♥ ♂-2010 Skrevet 2. august 2009 #2 Skrevet 2. august 2009 Huff, nå må jeg le litt:) Tenke seg til noe så dårlig timing, man har ventet og ventet for å få testet, og så virker den ikke.... Huff;-) Hehe. Føler med deg!! Streken blir nok sterk etterpå eller imorgen tidlig får vi håpe:)
miss Big belly Skrevet 2. august 2009 #3 Skrevet 2. august 2009 Typisk da.... skjønner du er irritert. Sluttet å bruke cb , tatt to tester som ikke virket ....og fått mangen som blir "positiv " rett etter tiden har gått ut...... Lykke til i morgen
Adrian07♥ Sofie10♥ Skrevet 2. august 2009 Forfatter #4 Skrevet 2. august 2009 Bare 3 timer igjen nå, så får jeg kjøpt. Tisset i kopp, så tok vare på morgenurinen jeg.. Tester i den etterpå, hehe.. Angrer sterkt på at jeg kjøpte CB, dyr var den og.. Ja, ja.. =)
Musemor med tre søte små Skrevet 2. august 2009 #5 Skrevet 2. august 2009 Lykke til. Håper den er positiv.
Carasnella Skrevet 2. august 2009 #6 Skrevet 2. august 2009 Lykke til:) Jeg måtte kjøpe test på Meny i går, da apoteket plutselig hadde stengt av en aller annen grunn (de pleier å ha åpent til kl 16 på lørdag). Men den ble negativ da, dagen før ikm:(
Mamma`n til Ole Kristian Skrevet 2. august 2009 #7 Skrevet 2. august 2009 Hold oss oppdatert på testingn, spennende dette her:))) Lykke til:)
Adrian07♥ Sofie10♥ Skrevet 2. august 2009 Forfatter #8 Skrevet 2. august 2009 Da ble det fiiin sterk strek og april baby på oss Ønsker alle andre lykke til!! Spesielt til de som har holdt på en stund. Her ble det ikke 1pp engang, vi skulle vente 2 mnd til før vi prøvde, men var litt uforsiktige forrige mnd da det var tomt for kondomer
katta76.med 2 store og 2 små. Skrevet 2. august 2009 #9 Skrevet 2. august 2009 Gratulerer så masse. Lykke til videre. Håper jeg og blir raskt gravid igjen. Kom fra 2 trimester forige torsdag. Men står selv på fra nå. Klem fra vil ha baby very soon
grysom Knut-Elias og lillebror Skrevet 2. august 2009 #10 Skrevet 2. august 2009 gratulere så utrolig mye kos deg masse med tiden fremover:) du er utrolig heldig som fikk spiren til å sitte så kjapt
Mamma`n til Ole Kristian Skrevet 2. august 2009 #12 Skrevet 2. august 2009 Nei så hyggelig og lese:) Masse amsse tillykke med spiren, den satt gitt:) Klem fra
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå