Iselilja Skrevet 2. august 2009 #1 Skrevet 2. august 2009 Blir sprø av å vente! Har testet hver morgen de siste 5 dagene, kun negative tester. Ikke med min beste velvilje kan jeg skimte en eneste skyggestrek, og tro meg; jeg har lett med lys og lykter Er fryktelig kvalm, men har ellers ingen symptomer verken på graviditet eller at mensen nærmer seg. Tror syklusen min er litt ustabil etter MA i juni. Åh! Vil så gjerne vite! Flere som venter i spenning?
Diddels Skrevet 2. august 2009 #2 Skrevet 2. august 2009 Jeg vet at clear blue testene er ganske sensitive, og skal kunne avsløre en graviditet så tidlig som fire dager før forventet menstruasjon. For meg høres det ikke ut som om du er gravid, faktisk har det seg slik at jo mer man ønsker å være gravid, jo flere symptomer vil kroppen fremkalle. Jeg har vært der selv. Du kan jo selvsagt vente en uke og ta en test da, om du klarer... ellers ville jeg tatt turen til legen med morgenurin. Vanligvis trenger du ikke bestille time, bare forklar for hun i skranken at du mistenker at du er gravid og vil ta en test. hos legen har de en digital avleser som tolker resultatene svært nøyaktig. Du kan eventuelt også spørre om en blodprøve for å påvise HCG innholdet i blodet, som vil være der før HCG i urinen,
Iselilja Skrevet 2. august 2009 Forfatter #3 Skrevet 2. august 2009 Brukte Quick Respons. Husker at det tok noen dager over IKM før jeg fikk positivt utslag på CB i første svangerskap. Men har vel egentlig ikke tro på at jeg er gravid denne gangen. Er for kvalm til at jeg tror det kan være svangerskaskvalme, tatt i betraktning at det i såfall må være svært tidlig i et evt svangerskap. Tror mer på omgangssyke kombinert med hormonuballanse etter MA. Har alltid (i de tre tidligere svangerskapene) hatt sterke stikkinger i høyre lyske, det har jeg ikke nå. Ikke ømme pupper eller tretthet heller. Ønsker bare enten positiv test eler TR så vi kan komme i gang igjen. Får bare vente noen dager og teste igjen, hvis ikke jeg begynner å blø før den tid.
Jeanettegs Skrevet 2. august 2009 #4 Skrevet 2. august 2009 de fleste testene fra apoteket krver ganske mye hcg. så det kan jo hende at du er gravid bare at ikke hcgèn din er høy nok enda. sånn var det med meg. fikk bare negative tester helt til 4 dager etter ikm. så det er håp:) masse lykke til
Gjest Skrevet 2. august 2009 #5 Skrevet 2. august 2009 Hei Pregzilla. Jeg hadde også MA i juni. Tok utskrapning,var da i uke 10. Nå nærmer IKM seg,jeg er også endel kvalm. Det var jeg sist også,allerede få dager over IKM.men så murrer og stikker det i magen også.Er vel den forbannede TR som kommer istedet tenker jeg:((((((((((((((((((. Var vår 15.PP før det satt i boks sist. Håper det går fortere denne gangen. Er så sår i dag,har sippet masse. Er ikke likt meg det før mens. Blir gjerne forbannet istedet;) Er grusom denne ventetiden. Ønsker deg/dere lykke til enten spira sitter nå eller om litt:)
Iselilja Skrevet 2. august 2009 Forfatter #6 Skrevet 2. august 2009 Uff, stakkars deg! Må være ekstra vondt når man har prøvd så lenge. Men når det gjelder murring og stikking i magen, tror jeg det er et godt tegn! Det har i alle fall jeg hatt i alle svangerskapene. Sårheten høres også lovende ut, synes jeg Ikke det at det er godt å være sår, men man blir jo gjerne kjempefølsom som gravid. Lykke til! Oppdater når du vet hvordan det går, jeg krysser fingrene
Iselilja Skrevet 2. august 2009 Forfatter #7 Skrevet 2. august 2009 Tusen takk! Fortsetter testinga til det motsatte er bevist
Gjest Skrevet 2. august 2009 #8 Skrevet 2. august 2009 Har litt vondt av meg selv i dag. Bursdag og greier. Gammel kjerring har jeg blitt,hihi. Tør liksom ikke håpe da. Hjernen jobber på overtid; likner det når TR kommer el likner det på slik jeg hadde det sist jeg var gravid. Synd man bruker så masse energi på dette. Skulle jo bare være gøy. Men er ikke så tålmodig. Er nesten nervevrak i spenning hver gang man venter TR,så kommer skuffelsen,og så håpet når det nærmer seg.Kan vi ha klart det denne gangen da?. Slike tanker raser i hodet hver mnd. Etter TR så er man litt optimist igjen. Dette var dagens klaging. Takk. Skal oppdater,men det må du også
Drømmen om 2 små oppfylt Skrevet 2. august 2009 #9 Skrevet 2. august 2009 Ikke for å gi deg falske forhåpninger, men det er dem på forumet her som ikke fikk positiv test før ganske lenge etter IKM. Type over en uke. De kan jo ha blitt gravide senere enn de trodde, men hvis ikke TR kommer ville jeg testet hver tredje dag eller noe en stund til hvis jeg var deg. Lykke til! :-)
Iselilja Skrevet 4. august 2009 Forfatter #10 Skrevet 4. august 2009 Hvordan går det med deg ønskeross? Jeg testet igjen i dag, denne gangen med CB digital. Fortsatt negativ. Nå er det tre dager over IKM, jeg er fortsatt veldig kvalm, og har fått en ekkel, metallisk smak i munnen. Ingen andre symptomer. Forstår ikke hva som har skjedd, har alltid gått som en klokke Siden vi har vært mye hver for oss/hatt mye besøk/vært på besøk i ferien har vi ikke fått prøvd så mye heller, og en evt befruktning må ha skjedd 18. juli. Da burde det vel gitt utslag til nå hvis jeg var gravid.
Gjest Skrevet 4. august 2009 #11 Skrevet 4. august 2009 Selv om du får neg test kan det jo bety at du er gravid. Min vennine fikk ikke positiv test før det hadde gått 14 dager over ikm. Så man får vel bare vente å se.
Gjest Skrevet 6. august 2009 #12 Skrevet 6. august 2009 Hei igjen Pregzilla. Vært bortreist et par deger ,men tilbake nå Jeg er fortsatt småkvalm,har også den metallsmaken i munnen som du nevner. jeg har også murringer,men er kanskje TR. Tok en g-test tirsd morgen,men det var kritthvit:(((( har ikke testet siden. Vil vente.Trodde jeg hadde IKM onsd-torsd denne uka. men er tydeligvis kluss i syklusen etter MA/Utskrapingen i juni.Tør ikke håpe på noe. Er fortsatt ganske følsom,sipper fort. Denne PP har vi gjort det gj snittlig annenhver dag;) Synes også jeg har kjent EL,noe jeg vanligvis ikke kjenner hver mnd. Vanskelig dette her. Krysser fingrene for deg. Klem fra meg
Iselilja Skrevet 7. august 2009 Forfatter #13 Skrevet 7. august 2009 Det klaffet ikke denne måneden for oss, satser på at det skjer i august. Håper det går bedre for dere! Nå skal vi ha to uker ferie sammen, så da burde det være muligheter Klem
upsydaisy85 Skrevet 7. august 2009 #14 Skrevet 7. august 2009 Jøss, så muligheten er der altså? Er 5 dager over, og har tatt hundre og ørten CB tester (både digital og den gamle) men bare negative svar. Men venter nå på blodprøvesvar, for å se om den kan gi oss et annet resultat, da gyn. fant ut at livmoren hadde utvidet seg pluss en mørk "flekk" som kunne tyde på begynnende graviditet
Gjest Skrevet 8. august 2009 #15 Skrevet 8. august 2009 Hei igjen Pregzilla. Uff,det var dumt:( Jeg har fortsatt ikke fått TR. Har heller ikke tatt flere tester. Venter litt til. Har ingen følelse på det ene eller det andre. Ønsker dere lykke til. Skal se spiren sitter fortere enn du aner. Uansett så må du og mannen kose dere på ferie. Nyt livet,sommeren og hverandre!!!! Klem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå