saracecili Skrevet 2. august 2009 #1 Del Skrevet 2. august 2009 Jeg kunne ikke ha beholdt førstemannen min uten støtten og råd jeg fikk fra dem på www.helpher.org, og kunne selvsagt ikke tenke meg en til uten dem. Jeg var så dårlig første gang at jeg ble anbefalt abort, men etter å ha lest helpher, insisterte jeg på medisinen Zofran, og det reddet meg. Jeg fikk en frisk og flott gutt, og våger nå å gå for en til. Denne gangen går det mye bedre, og jeg har droppet det meste av medisinen, etter å ha lest gjennom hele siden og fått fantastisk støtte og råd fra de flotte damene der. Jeg var så fortvilet første gang, og forsto ikke hvorfor jeg ble så utrolig dårlig av det alle sa var "normalt" og at jeg skulle bare spise kjeks når jeg våknet og drikke ingefærte. De vanlige rådene hjalp ingenting, og jeg ble deprimert. Men det er hjelp å få! Klem til mine søstere som sliter! Og ikke nøl med å ta kontakt med meg Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/140453641-fantastisk-webside-for-dere-med-hyperemesisekstremkvalme/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå