Gjest Skrevet 1. august 2009 #1 Skrevet 1. august 2009 Teo som er 9,5mnd har vel noen mnd holdt på sånn.. Jeg legger han i 20:00 tiden og han våkner opptil 4-5 ganger innen kl er 00:00 noen ganger hjelper det å putte i smokken andre ganger hyler han med den i og er ganske så sikker på at smokken ikke er problemet her. Når jeg går inn å han ikke roer seg med en gang er det eneste som hjelper å stå der å la han holde rundt fingeren min.. Dette går på rygg og tålmodighet:( jeg har prøvd å putte bamse i hånden, koseklut osv, men kun hånden som gjelder:( våkner også flere ganger etter 00:00. Noen forslag?
Anonym bruker Skrevet 2. august 2009 #2 Skrevet 2. august 2009 Huff stakkars, høres ut som du har like harde netter som jeg, men holder heldigvis på å bli likere. Jeg har en sønn på 13 månder som nå først sover helt ifra 7 på kvelden til 5-6-7 på morgene. Han har vært veldig syk pågrunn av allergi osv siden han var 3 månder så mye kommer derifra. Så tilslutt prøvde vi homeopat og det ser ut til å fungere for oss. Vet ikke om det kan fungerer for dere men kan kanskje være verd å prøve. Jeg hadde i hvertfall kommet så langt at jeg ville betale en hver pris for å få min lille sønn til å sove. Han våknet mye pågrunn av at han var veldig uriolig i kroppen. Hadd veldig store problemer med å sovne vis han først våknet.
Gjest Skrevet 3. august 2009 #3 Skrevet 3. august 2009 Godt dere har funnet noe som hjelper:) Er så utrolig slitsomt og får jo så vondt av han, så godt det hadde vært for han også å sove rundt:) Jeg håper det blir bedre etterhvert ellers får vi teste ut noe lignende vi og:) Takk for svar:)
Anonym bruker Skrevet 4. august 2009 #4 Skrevet 4. august 2009 Anbefaler deg å ta kontakt ed homeopat. har dere prøvd kiropraktor? Kan hende at han er skev noen plasse. Jeg kom så langt at jev var villig til å betale hva som helst for de som fant ut hva som feilte han eller fikk han til å sove. I natt sov han sin første natt helt igjennom. Merket stor forskjell på han. De små går glipp av så mye ting når de ikke sover godt om natten. De har behov for den gode søvn
novembergutt <3 Skrevet 21. september 2009 #5 Skrevet 21. september 2009 Dette hørtes veldig ut som min lille som nå er 8 1/2 mnd, han legger seg i halv sju tiden på kveldene og våkner flere ganger før 00.00, noen ganger hjelper det med sutten, andre ganger illskriker han og kan holde det gående en stund før han omsider sovner igjen. Etter 00.00 våkner han alt fra 2-5 ganger, så kan han skrike i 1-2timer før han sovner, hvis det ikke hjelper med litt kos og sutt. I tillegg så SKAL han opp kl 6. Kjenner at det begynner å gå litt i ball og jeg er trøtt hele døgnet. Han kan jo ikke ha det noe bedre han heller når han sover så dårlig
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå