Gå til innhold

SE HER!!:)

caaree

Anbefalte innlegg

Skrevet

Som noen sa for litt siden, vi må ta bedre vare på hverandre her inne! vi må støtte hverandre bedre,selvfølgelig,ingen forventer vel å få et perfekt,profesjonellt svar, men det er veldig godt å få psykisk støtte!

Som bare å "gi" en varm klem til noen, mange her har det veldig vanskelig, ønsker at flere av oss tar tiden til å støtte di vi kan med det de sliter med, for det om vi kanskje ikke forstår AKKURAT hvordan de har det ,eller ikke er enige med de valgene de gjør, går det ant å si dette på en ordntlig måte, å være så støttende som mulig. De fleste her inne sitter jo faktisk i en veldig sårbar situasjon, og jeg sier det fra erfaring..psykisk støtte betyr VELDIG mye! Jeg vet at jeg selv sliter mye med valget jeg skal ta, å med hormonene..jeg sitter alene i kveld og føler meg fryktelig ensom og trist med tankene mine..da er det godt å snakke med noen som er i samme situasjon! Noen som bryr seg. En av mine bestevenninner skuffet meg fryktelig når jeg fortalte at jeg var gravid, hun har sagt veldig stygge ting, noe jeg ikke skal nevne her inne, men som såret meg veldig..det gjorde meg veldig lei meg, for jeg har kjent henne hele livet..Vi alle har forskjellige situasjoner, å vi alle sliter med noe. Vi må støtte hverandre jenter:)

Ps: Frekke kommentarer om andre sine situasjoner, spydige og direkte slemme kommentarer blir IKKE godt mottatt hos meg, jeg blir RASENDE, dette er så unødvendig. Du vet aldri hvordan en person har det hjemme der hun sitter å skriver dette her inne, hun stoler på at ingen skal dømme henne. Du vet aldri hvor langt nede hun er hvis hun foreksempel snakker om å ta en abort, vær forsiktig med ordbruken! Jeg vet hvor lett det er å bli vippet av pinnen! Ha respekt for hverandre og hverandres avgjørelser! Vær så snill!

God å varm klem til alle der ute:) Fantastiske mennesker:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei-så enig så enig.Støtter deg og er enig i alt som du tar opp her!

Jeg skal selv ta abort;langtkomment.Tenkte å skrive et innlegg,men lar det bero.For jeg klarer ikke endel av disse holdningene som dessverre ødelegger mye her inne..

Det kan virke som om en del har for lite å ta seg til-for så å "plage"andre ved å skrive sårende her inne..

Jeg har bestemt meg-men er ekstrem sårbar nå.Det merker jeg,og derfor holder jeg meg litt unna folk..

En abort er privat.Jeg er overlykkelig for at vi her i Norge har abortloven.Vi kan alle være uheldige,men er selv ansvarlig for våre liv..

Dette med å få barn er en stor ting.Jeg har fått mitt-går aldri i livet gjennom så mange slitsomme år igjen...

Takk for et fint innlegg-jeg håper det går fint med

Skrevet

Enig! Jeg er her innimellom for å støtte de som skal gjennom vanskelige valg, fordi jeg selv har vært i samme situasjon (og på denne siden) selv for noen år siden.... Man har mange spørsmål og refleksjoner, og det siste man trenger er disse forbanna abortmotstanderne som skaper fryktelig mye vonde følelser og ødelegger et kvinnesinn fullstendig. Skremsel og usannheter er det altfor mye av her inne.

Føler mine innlegg i balnt druker i all ondskapen, men skal prøve å komme innom for å støtte og besvare spm innimellom. Det trenger dere som er her for de riktige grunnene.

Varm klem til dere som har det vanskelig : )

Hilsen en som tok abort og som ikke har angret en dag etterpå

• 2 uker senere...
Skrevet

Si fra i Ris og Ros-forumet når det er opplagte abortmotstandere i dette forumet. Vi gir dem nok av plass andre steder på forumet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...