Gå til innhold

Reise med vogn

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hva med Titanium Breeze sin reisetrille? Den kan du felle ryggen delvis ned. Ikke i full sovestilling da... Det går jo an å ha en dyne som underlag om vognen skulle bli for stor for barnet. Gutten min er 7 mnd, og han kan sitte med støtte. Og de sier det at barn som er over 6 mnd trenger ikke full liggestilling... eneste minuset med vogna for min del er hjulene. Den funker kun på slett underlag... Og er dermed mest egnet på kjøpesenter og slikt...

lurer litt på det samme jeg.... bare att min mini er 4 mnd=) har vært å sett litt på triller i dag... og jeg vil egentlig ikke ligge ut sånn kjempe mye på en trille.... siden eg har en god vogn ellers... men de i butikken syns den carina vognen var helt ok....og der er det liggestilling....

MacLaren Tecno! Super trille. Dyr, men fantastisk kvalitet sammenlignet med mange av de andre på markedet. Vil dere ha en med litt mer polstring, f.eks. du som hadde en lite baby, ville jeg tatt Peg Perego Pliko. Holder masse flyturer begge to, er enkle å slå og og ned, barnet sitter bra (særlig i Plikoen) og er kanongode å trille (særlig techno)

Annonse

Anbefaler Titaniumt baby breeze!! Vi har den, og har brukt den sidan vår var 1,5 mnd! Var i syden når ho var 2 mnd og brukte berre den trilla. Veldig god å trille, veldig lett og praktisk og ein kan også sette bilstolen på! Vi bruker den mykje som shopping vogn. Den har ikkje full liggestilling, men så godt som:)

Vi er kjempe fornøygde!!

Vi kjøpte den på Fru Lyng, men jeg tror de har blitt Barnas Hus hvertfall de fleste steder nå. Får opp at bla på Sten&Strøm i Oslo heter de "barnas hus fru lyng", så hvis ikke det er alt for langt unna, så kan du jo ringe eller gå innom og høre om de fortsatt har dem. Jeg vet om noen som har kjøpt (og solgt) på finn.no, så du kan jo sjekke om det ligger noen der ute nå. Og ja, den er perfekt;-)

Jeg vet den er dyr, men bubaboo bee er jo perfekt til formålet... Den er ganske liten, lett, vendbar, full liggestilling og MASSE tilbehør.

Titanium baby breeze er også et godt valg. Vi hadde den til vår datter (kjøpte på tøffeliten, da får man med adapter for mc og bumperbar), den fungerer på glatte underlag, men også fin grus og brostein. Det rister nok litt, men det gjelder nok de fleste trille av denne typen.

Da vi var i syden med vår 9 mnd gamle datter tok vi med en stor basson milan med vendbart styre. Det var genialt! Jeg likte å ha en vogn med god solskygge og ville nok kanskje vektlagt dette tungt igjen. Vognen hadde også store "vanlige" hjul, og det var kjekt med tanke på at vi liker å gå turer.

Vi pakker vongna i prampack og da reiser vogna de trygt!

Lykke til med vognvalget, det er ikke bare bare.... Selv brukte jeg lang tid på å bestemme meg. Valget stod da mellom spirit, basson milan og titanium breeze.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...