Gå til innhold

Vi skal ha en som synger i kirken, men vet ikke hvilken sang enda...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen forslag til en fiin sang??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

nyyyydelig sang. Et liv fôr mig, er et liv med dig...

Skrevet

Den skal vi ha i vielsen også. Synes den er så nydelig. :)

Skrevet

Vet aten del bruker the rose med bette midler som sang i kirken. Men hva med å bruke en sang som er "deres"? (om dere har en spesiell sang som på en måte er deres, første dansen dere hadde sammen eller annet?) Eller gå igjennom sanger dere liker og finn en med en tekst dere syns passer for anledningen.

Skrevet

From this moment on- Shania Twain

Skrevet

på vestlandet så bruker vi mye tirna noir med vamp, den er fin

Skrevet

Min liste er kanskje noe utradisjonell... Har ikke bestemt meg for hva det blir enda, må høre hva sangeren har lyst til også...

kanskje klisje i disse michael jackson tider, men jeg hadde skrevet opp I`ll be there på lista mi lenge før han døde... hør på teksten, den er jo helt fantastisk...

ellers så har jeg Venke Knutson - Love explains it all. Fordi vi har veldig gode minner fra den sangen

Chicago - You're The Inspiration

Whiney Huston - I Will Always Love You

også en morsom en, som jeg tviler på at det kommer til å bli, men jeg har skrevet den opp fordi jeg og mannen har tullet mye med den:

Katie Melua - 'If You Were A Sailboat'

Skrevet

oj! stryk whitney huston... hehe, den er vel litt feil ;) glemte meg bort plutselig

Skrevet

Det vakraste av Cecilia Vennersten.

Amazed av Lonestar.

Skrevet

At last, med Etta James eller Beyonce... :-) Fantastisk! :-)

Skrevet

Vi hadde også Tir na noir (Vamp), nydelig sang.

Skrevet

You rais me up - men vi hadde den kun instrumental, utrolig vakkert. Giftet oss i Hamardomen på Domkirkeodden i Hamar.

Skrevet

Alle bryllup jeg har vært i har hatt solo-sang i kirken - de som har gjort mest inntrykk er:

John Denvers - Annies song

Eva Cassidys - Songbird

Stings - Fields of Gold

Elton Johns - Can you feel the love tonight (fra Løvenes konge)

Ronan Keating - when you say nothing at all

Alle disse er helt nydelige, syns jeg - favoritten er nok Songbird...*fryse på ryggen*

Skrevet

Venke Knutson - love expains it all - er nyyyydelig:o)

• 4 uker senere...
Skrevet

Dolly Parton og Julio Iglesias med When you tell me that you love me

Skrevet

Jeg sang i et bryllup i fjor sommer og da sang jeg kjærlighetsvisa av halvdan sivertsen og en sang av shania twain som jeg ikke husker navnet på. Skal si ifra hvis jeg kommer på hva den heter.

Jeg har litt lyst på instrumental versjon av amazing grace i vår seremoni eller det finaste eg veit av hellbillies

Skrevet

"Mitt hjerte er ditt" av Alf Prøysen

Gjest SweetMommy <3
Skrevet

jeg likker låten songbirde med eva cassidy men jeg får en begravelses stemmning av den låten=( vet ikke helt hvorfor..

her er de låterne jeg ikke klarer velge mellom:

- Fields of gold- eva cassidy eller sting

- Tir na noir? heter den det?

- eller amazing grace

jag vill ha en sang som virkeligen rører hjertet til alle i kirken...

Skrevet

Det er jo litt forskjellig hva man ønsker av tekst, men jeg og mannen min hadde vært sammen i mange år før vi giftet oss og den største forelskelsen hadde roet seg. Vi fant ut at Bjørn Eidsvågs TÅLT passet oss veldig bra, innmari fin sang om hverdagskjærlighet om en kan kalle det det :-)

Vi hadde også "you are so beautiful" av Joe cocker

Skrevet

fly with me

med lisa hallgren

den erheeeelt nydelig... hadde den selv, og folk har kommet i ettertid, og gitt mye skryt av den sangen...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...