☆EkM Skrevet 1. august 2009 #1 Skrevet 1. august 2009 Er det noen steder dette selges en lørdagskveld, søndags formiddag? =p
førstegangs-prøver<3 Skrevet 1. august 2009 #2 Skrevet 1. august 2009 finnes søndagsåpent apotek - hvertfall i oslo-området...
adie Skrevet 1. august 2009 #3 Skrevet 1. august 2009 oy oy...spennende da!!!!!!! kan desverre ikke hjelpe med spørsmålet ditt....men lykke til!!!!!
☆EkM Skrevet 1. august 2009 Forfatter #4 Skrevet 1. august 2009 bor på "bygda" jeg da skjønner du ingen søndagsåpne apoteker her. Ja, ganske spennende.. tok negativtest hos legen på tirsdag, men symptomene har ikke gitt seg, og nå har jeg hatt de berømte murringen siden i går (tror jeg) så må nok ta en test til
førstegangs-prøver<3 Skrevet 1. august 2009 #5 Skrevet 1. august 2009 oki.. hmm, nei da er det vel ikke så lett.. men masse lykke til :-D
Mamma`n til Ole Kristian Skrevet 1. august 2009 #6 Skrevet 1. august 2009 Ser ut som det blir mandagstesting på deg da:)) Men er det noe som spirer og gror der inne, vil det være mer hCG på mandag enn på søndag--->betyr sterkre test:))) Lykke til iallfall:) Og nyt morgen dagen med håpet og symtomene.....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå