Gå til innhold

trøbbel med understell på bugaboo cameleon

Anbefalte innlegg

Har en 08 modell med løse skruer og dermed skjeft håndtak og ustabil vogn, og har lest at dette er en vanlig feil på disse vognene. RIngte Barnas Hus og de sa at de skulle skifte skruer. HOlder dette eller burde man få et helt nytt understell? Noen med erfaring?

Fortsetter under...

På Barnas Hus i Stavanger (Forus) får man i allefall helt nytt understell. Jeg venter nå på mitt.. De sa det skulle ta 2 uker, nå er det gått seks uker... Har ringt og purret, men det var visst kluss i systemet en eller annen plass!

Rart om de skulle ha ulik praksis da? Det nye understellet er ganske så ulikt!

Har fått skruer nå i mellomtida da, og da funker det utmerket:) Så sånn sett er jo ikke nytt nødvendig!

Jeg venter på nytt understell. Barnas Hus Stavanger (Forus) har i allefall den prakisen. Har fått i en skru i mellomtida, og det fungerer jo fint nok med det så sikkert ikke helt nødvendig med helt nytt...

HI her

Det var i Sandvika jeg var. Fikk beskjed om å ta med vognen slik at en reparatør skal se på den, men vil jo ikke bare ha nye skruer hvis de går opp igjen senere og andre får helt nytt understell. Hadde tenkt å selge den og har ikke noe lyst til å selge en vogn med defekt selv om det forsatt er garanti på den. Jammen meg dårlig at dette skal skje på en så dyr vogn! Og ekstra ille at de vet om det uten å gi beskjed til kundene på en eller annen måte (eller kanskje de har gjort det uten at jeg har fått det med meg). Husker det var noe kluss med håndtaket på OTH og da hadde de annonse i avisen med info om at man fikk byttet skruer.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...