Gå til innhold

Hvilke vogner er de letteste?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal kjøpe ny vogn da Simo kombien vår er for tung for meg. Får vondt i bekkenet av å dytte på den. Så det første og viktigste kriteriet for den nye vogna er at den må være lett. Forslag?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du kan se på Easywalker og OTH. De er ganske mange kilo lettere.

Skrevet

Emalljnga Nitro City er veldig lett i vekt, og lett og trille pga svingbare hjul foran.

Skrevet

ville anbefalt en easywalker ja :)

Skrevet

Emmaljunga city cross. Denne vogna veier bare 11kg, og har fått best i test hos både forbrukerrådet og tv2 hjelper deg:)

Skrevet

Bugaboo Cameleon uten tvil! Den er super lett å trille og veier kun 9 kg. Fantastisk vogn:)

Skrevet

Men bugabooen er så lav. Og prisen er ganske stiv. Men 9 kg er jo ganske lett, og den er litt søt med bagdelen (sportsdelen er stygg som juling). Klarer ikke bestemme meg for om jeg vil ha 3-hjuling eller 4hjuling. 3-hjulingene er jo klart nettere, men vanskeligere å håndtere, synes jeg. Har bare erfaring med en annen 3-hjuling, og den får jeg sånn vinglete-handlevogn-følelse av. Vet ikke om det bare er den vogna som er sånn da. Men dersom det blir TFK, Easywalker, Mountain Buggy eller Bugaboo, så blir vi å selge den når sportsvogndelen skal tas i bruk, og heller kjøpe en trille som er bakovervendt (og penere enn bugabooen sin). Har sett på City crossen, og den ser bra ut. Er det små hjul foran på Nitro cityen? Tenker på at vogna skal trilles på vinterføre, ettersom det er januarbaby jeg venter. Skal se om jeg finner den på en nettside så jeg får se den. Ellers må man jo til ørti barnevognsbutikker for å se alle "live" og prøvekjøre dem, noe jeg helst vil gjøre før den endelige avgjørelsen blir tatt.

Skrevet

Jeg sitter faktisk og ser på Brio Go akkurat nå :). Skrev et innlegg om den med spørsmål, men det ser ut til at innlegget forsvant. Har du erfaring med Brio Go? Hvordan er den å trille på vinterføre med de små hjulene foran? Hvordan er håndtaket å holde i, og er bagen lun? Hvordan er vekten i forhold til eks. Emmaljunga City Cross?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...