ønskerseg<3 Skrevet 1. august 2009 #1 Skrevet 1. august 2009 Testet positivt i dag tidlig.. dette er første gang jeg er gravid. Lurer på hva jeg skal gjøre nå.. skal jeg ringe legen.. eller?? Har mange spørsmål og mange følelser i dag kjenner jeg.. <3
LillePersille88 ? Skrevet 1. august 2009 #2 Skrevet 1. august 2009 Gratulerer:D Er snart 11 uker jeg nå, og har fortsatt mange følelser, tanker og spørsmål:P Jeg ventet til jeg var 7 uker på vei med å ringe legen.. Får ikke time før mellom uke 8-12. Men det er jo bare å ringe, så er du ferdig med det:)
ønskerseg<3 Skrevet 1. august 2009 Forfatter #3 Skrevet 1. august 2009 Takk for svar! Er jo så utrolig spennende!! Gratulerer til deg og!
Tnica Skrevet 1. august 2009 #4 Skrevet 1. august 2009 Hei og gratulerer så masse! Kjenner meg igjen i innlegget ditt, er første gang for meg også og duverden så mange spørsmål som dukket opp! Testet positivt da jeg var 5 uker på vei, så da ringte jeg til fastlegen, og helsestasjonen for å få jordmor. Fikk time hos fastlegen i uke 8 og på den kontrollen ble det søkt om fødeplass (lønner seg å søke tidlig i Oslo, men vet om flere andre byer hvor en ikke trenger å søke) og tatt en del blodtester, samt sjekket livmoren. I uke 16 har jeg fått time hos jordmoren, har tenkt til å gå til både henne og legen (er i dag 9+4). Tok også en tidlig UL i uke 9, var så spent på å få se den lille spiren! Vi kommer også til å ta en UL i uke 12, da kan en sjekke eks. nakkefolden. I tillegg har vi fått svar det stedet vi søke om fødeplass og de har satt opp time til UL i uke 18. Ellers håper jeg du ikke blir plaget av for mye kvalme og trøtthet, eller kribling i beina og dårlig nattesøvn:) Og for all del, ikke bli så bekymret over alle innleggene hvor folk ha mistet fosteret, i de aller fleste tilfellene går det helt fint!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå