Gå til innhold

Gravid i København.. Jeg har termin i slutten av mars 2010

anne-lise33

Anbefalte innlegg

Hei.

Er det noen norske nå som er gravide og har termin i løpet av dette året og begynnelsen av 2010.. Jeg har bodd i København med min lille familie i 1 år nå.. Kunne tenke meg å bli kjent med noen som går gravide.. Selv bor jeg ved Nørrebro, og har termin i slutten av mars 2010.. Så gi gjerne lyd fra dere, slik at man kan danne en gruppe som kan ta noen gå-turer osv.. når babyene er født..

Klem.....

• 2 måneder senere...

Fortsetter under...

• 3 uker senere...
  • 3 uker senere...

Hei!

Så koselig - en venninne tipset meg om denne siden, så var det jo noen der!!

Jeg er norsk og har bodd her på Amager litt over 1 år sammen med min danske kjæreste og hans to jenter som bo hos oss annenhver uke. Jeg er gravid for første gang og har termin 24.mars 2010 - det er jo nesten samtidig!! Litt ensomt av og til men et knippe venner med noe til felles ville jo hjelpe på ! Vil veldig gjerne treffes med noen både før og etter fødsel.

:-)

• 2 uker senere...
  • 4 uker senere...

Annonse

• 1 måned senere...

Ja,jg har glemt helt at jeg hadde laget en tråd om barselgruppe, men ble minnet på det av hege...

jeg er veldig klar for at vi kan lage en barselgruppe med norske, det hadde vært gøy og morsomt, og at man kan knytte mer nettverk.Jeg har enda ikke født enda.. Jeg skal føde på Herlev Hospital...

Så send meg en beskjed her på bloggen eller min innboks,så kan man avtale møte osv, etter at man har født eller evnt før..

Så da avventer jeg på om det skjer noe med denne tråden..

Anne-Lise

• 4 måneder senere...
  • 3 uker senere...
  • 1 måned senere...

Hei smallcitygirl

jeg har termin 1 januar 2011, skal føde på rikshospitalet. jobber og bor pt i Norge, flytter til København igjen, Nørrebro, i starten av desember. Ønsker å finne en fin liten gjeng å være sammen med som har termin omkring desember/januar. og det har du! har ikke enda funnet ut av hvordan man utveksler mailadresser herinne? hvis du fremdeles er interessert i å finne flere å møte så kontakt gjerne meg

• 3 uker senere...

Hei,

Jeg har planer om å flytte til København for å studere ila høsten 2011 med min lille. Hvordan er støtte for dere, mottar dere barnestøtte fra N eller DK? Er det noen støtter dere ikke vil få siden dere bor i DK? Jeg er forresten alene med barnet...

• 1 måned senere...

Annonse

Hej SKB & Kajen!

Ser at jeg er litt treig til å svare - har glemt å sjekke denne tråden! Hadde vært kjempe koselig å treffes! Dere går jo på barsel litt før meg - men hva med å treffes på en kafe eller noe her i desember?

jeg kan kontaktes på mail: [email protected] (kan finnes på facebook på den mailadressen også) :-)

Hvis andre i Køben vil treffes på kafe i desember så er det vel bare å hive seg på! :-)

Jeg søkte etter denne gruppen på facebook uten å finne den. Jeg er 32 år, bor på frederiksberg sammen med min mann og vår datter på 2 år. Jeg er nå gravid igjen og har foreløpig termin 12. juni. Det hadde vært artig med en norsk barselgruppe:-)

Hei!

Så rart at du ikke finner gruppa! Den heter norsk i københavn BIM 2011.

Vet ikke om man kan linke til den men prøver:

http://www.facebook.com/#!/home.php?sk=group_151602578218232

Håper det kommer flere inn i gruppa - så må vi få ordna et treff snart :-)

• 3 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...