Gå til innhold

Pergo-jenter =)

☆Meg og lille snuppis+knerten☆

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hadde dere vondt i underlivet på begge sider under EL? Hadde vondt på venstre side i går, syklus dag 14 og vondt på høyre side i dag, syklus dag 15... Føler meg kvalm og uvel i tillegg... Er min første pergokur, så kjenner jo ikke kroppen så godt under denne kuren. Hvordan hadde dere det under EL?!

Brystene mine klør og klør/stikker sånn, sikkert en bivikning av pergo`en... har fortsatt en god del ubehag i underlivet!! Hvor lenge hadde dere EL-smerter??

Har ikke testet med EL-tester denne gangen, men har hatt EL-symptomer hele uken, så føler meg litt rådvill... men er ganske sikker på at jeg har/har hatt EL...

Noen som har erfaringer de vil dele?? Hvordan hadde dere det under EL?

Klem fra

• 2 uker senere...
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er på min 2. pergokur, denne gang dobbel.

Har ikke hatt noe særlig med bivirkninger denne gangen....men kjentes ut som jeg hadde EL forrige fredag/lørdag + at jeg hadde masse EL slim:)) Og på fredag nå hadde jeg litt menssmerter og litt lyserosa utflod...men det ga seg dagen etter :o Vet ikke om det er noe som kan komme pga pergoen jeg??

Venter og venter på at tanta IKKE skal komme, har IKM til helgen en gang tror jeg. Men hun dukker vel opp som alltid, har hvertfall absolut NULL symptomer på at det kan være en spire i magen min...men håper håper håper.

Skrevet

Hei til dere begge!

Vi er 4 andre Pergo-jenter på tråden som heter Pergo-start i dag, Der skriver vi endel om hvordan vi kjenner det på kroppen under Pergo-kurene, og vi er ganske likt i syklusen alle sammen. Ta en titt, og hiv dere på med oss hvis dere har lyst og tror dere kan ha nytte av det:)

Vi er ganske ferske vi også, men det er godt å ha noen å " sammenlikne " litt med:)

Klem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...