Gå til innhold

Noen som har opplevd lignede? Please svar :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg prøver å bli gravid med nummer to.

Sist jeg var gravid, så mistet jeg mensen og testet negativ helt til uke 6.

Nå skulle jeg hatt mensen på mandag eller tirsdag, men fikk kun en liten lyserød dråpe med blod på tirsdag kveld. Og hver dag etter det ca en halv teskje (veldig detaljert dette) med brunt utflod. Idag har jeg ikke hatt noe i bindet, og er ca 4 dager IKM.

Jeg tok faktisk en test på tirdag, men den var negativ da selv om det var den nye til Clear blue som man kan ta 4 dager før IKM.

Men kan jeg allikevel være gravid? Er det noen som har opplevd lignende? Som sagt så hadde jeg null blødning sist gang jeg var gravid.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

En negativ test kan være feil, mens en positiv test er som regel alltid riktig. Så, det er fortsatt en liten sjanse for at du kan være gravid:)

Skrevet

Ja jeg vet at jeg tester positivt litt sent. Men jeg lurer på om det er noen som har småblødd litt tidlig i svangerskapet?

Skrevet

Jeg fikk mensen til rett tid, selv om jeg var gravid.. Tok en test fordi mensen var helt merkelig, blødde bare bittelitt første dagen, ingenting dag nr 2 og bittelitt dag nr 3 igjen. Testen tok jeg en uke senere og var positiv:)

Skrevet

Jeg hadde voldsomme menssmerter og en liten blødning (brun) noen dager før forventet mens. Trodde mensen skulle sette i gang, men det gjorde den aldri... Pga ferie tok jeg ingen test før 10 dager senere, og da var den meget positiv.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...